День 2.
Встали годинці о 7, поснідали, закупилися провіантом і рушили до Любоіванівки.
Чудо-порошок у жовтому пакеті – кращий друг
Інакше таку спеку не пережити...
На околиці Вознесенська – військова частина і велика кількість різноманітної техніки
Дорога до Актовського каньйону – асфальт, рельєф має місце бути
Доріжки у лісі між Трикратами і Актовим чудові – чистенькі сухі грунтівки, закручені між дерев
Кілька галявин відведено під шашлики, кілька кострищ і АБСОЛЮТНО чисто. Не те, що пляшок немає, навіть папірця в траві не видно! Після київських лісів, де помийниця на помийниці, розумієш, де люди живуть, а де тварини...
І от вже грунтівки змінює каміння – тож каньйон поряд
Видовище заворожує, звичайно, фото передає відсотків 10 з тієї краси і величі.
Спуск по бруківці, міст – і от вже за кілька хвилин вигляд з іншого берегу (попередні фото зроблені біля білої автівки)
Олександрівська ГЕС
Переважно грунтами дістаємося передмістя Южноукраїнська
Вирішуємо перекусити у місті, скористалися поради ДАІшників, і досить пристойно пообідали у місцевій піцерії.
Музей військової техніки
Буг
і грунти
Дачі між Южноукраїнськом і Іванівкою мало не стали для нас пасткою, оскільки дачники обгородили свої садиби, і від річки піднятися наверх стало практично неможливо.
Проте, один з таких дачників таки містив у собі залишки совісті, тож показав нам доріжку наверх
тож через паркани, труби і колючки ми таки вибралися на люди
Вирішивши, що халепи вже скінчилися, поспішаємо до с.Іванівка. Але хіба ж то цікаво, без халеп? Натикаємося на шлагбаум. Собаки гавкають, людей немає. Аж ось помічаємо рух десь збоку, під'їзджаємо туди, просимо поради. Повертатися – не варіант, хочеться ж фінішувати вчасно. Охоронці виправної колонії виявилися добрими людьми, без розмов пропустили нас, розповіли, як доїхати
З Іванівки вирушаємо на трасу. Неспішно, бо асфальт – такий асфальт
Там, зваживши всі “за” і “проти” вирішуємо дещо змінити трек, і, аби прискоритися, проїхати 5 км асфальтом, а вже потім звернути на грунти. 5 км хорошою трасою – і от вже с.Зелена Поляна і жахливі 2.5 км до Виноградного Яру. До фінішу кілометрів 10, думка в головах витає одна: аби лишень вони не були такими ж... На щастя, дорога Садове-Любоіванівка – середньої якості асфальт
тож разом з заходом сонця ми прибули до бабусі AxelP, яка зустріла нас свіжим молоком, картоплею з підливою з півня, мискою смаженої риби і тому подібною смакотою. Прийнявши душ, випрали форму і взялися до вечері. За півгодини четвірка ситих і задоволених велоорганізмів прийняли горизонтальне положення і відключилися. Попереду була найцікавіша частина маршруту.
Краще зноситися, аніж заіржавіти.