А таки здорово проїхалися. Щоправда, по треку проїхали всього кілька кілометрів
, інший час зрізали.
Трек викладу вже завтра, оскільки з лінуксом мій жпс не бажає співпрацювати
Ціль досягнуто, піски помісили, до пам`ятника доїхали
[spoilerпанорама]
http://f.io.ua/img_aa/full/2482/45/24824599_f.jpg[/spoiler]
За Ворзелем Макс проколовся
Падіння 1 - Віктор вийшов з кабіни на пісках, біля пам`ятнику пілотам.
Дороги на відкритій місцевості хороші
піски вже літні - глибокі і сухі. А от в лісі - на 80% повна
.
Подекуди можна їхати
але в основному весняні "вкусняшки" - болота, завали
[spoilerпанорама]
http://f.io.ua/img_aa/full/2482/45/24824564_f.jpg[/spoiler]
Власне, на грунтівках часом теж траплялися нежданчики
а на полях - озера з лебедями
Обід
Дороги, якою ще восени їхали від Озерщини до Забуяння вже немає, на її місці - калюжа і поле
Довелося їхати асфальтом, де вітер варіював швидкість від 15 до 33 км/год
.
До пам’ятника доїхали. Восени тут ще був ліс, зараз все вирубали
Дровішкі
На Макаров-1 вирішили вже не їхати, рушили через Кодру на Тетерів. По дорозі - знову завалена просіка
Після Кодри дорога стала трохи краща
після села - грейдер ("пральна дошка" + пісок)
В очікуванні електрички
Маю 115 км. Вологи різної вжито більше 7 літрів
. Засмагли руки, ноги, обличчя і декольте
.
Лівому коліну таки треба приділити увагу
. Ноги судомило майже у всіх, регідрон+аспаркам рулять.
Мої фото архівом:
http://www.ex.ua/view_storage/292958763605
Всім дякую за компанію, було класно і весело
. Але замало.
Аби не завалений ліс, кілометрів вийшло б більше, і ходили б менше.
Окреме ДЯКУЮ папарацці Стасу за те, що погодився нести цей тягар
.
Краще зноситися, аніж заіржавіти.