от читав, читав їх, ПДР оті, другі мої, і не побачив однієї скромної деталі - уніфікованої сигнальної системи.
з ПДР ясно, хто такий ВЕЛОСИПЕДИСТ і де він має рухатись, як має бути оснащений велосипед (скількома фарами і т.д.). Але головного не вичитав:
1. як правильно і оперативно розуміти водіям і велобайкарям одне одного? коли мене ЗОБОВ'ЯЗАНІ пропустити, а коли повинен я поступитись (з правил ясно, що в більшості випадків велосипедист має пропускати, особливо на перехрестях), щоб не створювати авраійної ситуації (тільки в одному пункті сказано, що воділа має пропустити пішоходів і велосипедерів, які рухаються " в попутному напрямку").
2. як показувати повороти? в даний момент всі роблять елементарно - повертаєш вліво - викидаєш ліву руку, вправо - праву, зупиняєшся (для колег) - стисунтий піднятий кулак.
але якщо ліву руку видно добре, то праву побачити водієві, який сидить зліва в машині, не завжди виходить.
колись в дитинстві грався в спеціальну ДАІшну іграшку-тест. звідти мені в пам'ять врізались правила для мотоциклістів - при пороврті вліво - витягується пряма ліва рука, при поровроті вправо - ліва рука, зігнута в лікті. але хто зараз із водіїв зрозуміє цей жест???
3. чи зобов'язаний велосипедист завжди слідувати ПДР, дійсним для автомобілістів? які є вийнятки і т.д. Скажімо, з ПДР виходить, що перестроюватись у 2-й, 3-й ряди ми не маємо права. Але в Києві це фактично не можливо не порушувати, бо при з'їзді з мостів або на кількарядних вулицях (Олени Теліги, наприклад) ти інакше просто не зможеш продовжити "рух у попутному напрямку", або повернути (поворот пердбачений лише з третього ряду).
4. якщо все це є гарно розписано - дайте лінк
Зрештою, переконався - ЯКЩО ТИ ВПЕВНЕНО КРУТИШ ПЕДАЛІ І НЕ РОбИШ РІЗКИх РУхІВ, ТЕбЕ ПРОПУСКАюТЬ І ПОВАжАюТЬ. якщо починаєш вагатись - матюкаються і посилають.