Мати справу з велосипедами категорії "най-най" завжди цікаво, будь це новісінький фетбайк чи трейловий підвіс з амортизатором від Penske. Хочеться якомога довше посмакувати кожне технологічне рішення, насолодитись враженнями від футуристичної інженерії, що втілена в реальність вже сьогодні. Але коли на презентацію привозять понад 170 найкращих велосипедів у світі, починаєш шкодувати, що в добі не 72 години. Детально оглянути всі велосипеди за один раз просто неможливо. Ми не знайшли у залах, мабуть, тільки Farley та Stache — все інше можна було подивитись та як слід помацати, а за стінами виставки й спробувати власноруч, проїхавши десяток-другий кілометрів мальовничими пагорбами навколо міста Мікулов. Величезну частину експозиції займали е-байки, до яких Україна поки що не готова. В Європі велосипеди з мотором б'ють рекорди продажів, тому не дивно, що Trek привіз до Чехії широкий модельний ряд електрифікованих двоколісних машин.
Пропонуємо до вашої уваги наш погляд на технології від відомого бренду з Уотерлу, штат Вісконсін.
Почнемо огляд шоурума з найпопулярнішого сегменту — МТБ. І звісно, з найбрутальнішого з них:
Новий Session. Аморт відтепер має кріплення до переднього трикутника
Рокер-лінк — витвір технологічного мистецтва.
Підвіска все та ж ABP.
А вилка все та ж F40.
І все той же групсет Saint. Тільки найкраще — безпрограшна стратегія.
А ось нові Remedy.
Та їх екслюзівні аморти RockShox Monarch RT3 RE:aktiv ThruShaft.
Лялечка ж!
All-new RS Lyrik.
Дуже круто виглядає нова лінійка виносів та керм Bontrager.
Ендуріки Slash.
Та шікарний Fuel Ex у кастомному розфарбуванні по програмі Project One.
Звісно, обладнання по-максимуму.
Поєднання фарб — вогонь, як на мене.
Ще один.
До речі, з новим RS Pike.
Гайки на топкепах тепер у минулому.
На Reba теж.
Перероблений Charger тепер має 3-ступеневе регулювання високошвидкісної компресії та плавне низькошвидкісної.
Дотепно сховали кінець тросу у манетці дропера.
"Звичайний" Fuel Ex 8 27.5+.
I знов Project One. Тепер Top Fuel.
Незвична проводка віддаленого блокування аморта.
Нова двохпозиційна манетка Fox. Версія для обох амортизаторів тепер без сплітера зовні.
Алюмінієві Top Fuel.
Procaliber 9.9.
Eagle 12 spd.
Fox Stepcast.
We need more carbon, and more, and more.
Усе разом.
Новий ремоут на 2 позиції з регулюванням локу.
А ось так виглядає "серійна" версія RSL.
Тепер спустимося на грішну землю. Новинка наступного сезону — трейловий 27.5+ хардтейл Roscoe.
Очевидно, на ньому дуже весело).
Фокусна модель з індексом 8. 11-швидкісна трансмісія, фірмовий дропер та нова вилка від Rock Shox на ім'я Judy.
Тільки сінглові сістеми.
За бажанням можна встановити лайтовий чейнгайд, або передній перемикач.
Boost стає доступнішим. Версія під ексцентрик.
Новий Deore M6000 — касета 11-42 та задній перемикач зі зсунутим роліком.
Рама наживо виглядає чудово.
Зазори з 2.8 покришкою. Думаю, 3.0 стане без проблем.
До речі, про покришки: Performance-серія від Schwalbe тепер теж безкамерна та може похвалитися новим моднючим компаундом.
До пари Roscoe оновився X-Caliber.
Практично та ж сама рама, тільки під 29" колеса та вилку 100 мм.
Карбонові Procaliber.
Та алюмінієві.
Дивно, але навіть алюмінієві версії можуть похвалитися карбоновими системами RaceFace. Шикарний подарунок від виробника.
Дуже хітроформована нижня труба з інтегрованою проводкою дропера.
Зазори ок на 2.2".
Нові кольори Skye. Ці байки вже можна побачити в наших магазинах.
А це colorway Marlin-2018. Вони теж вже у продажу .
Трошки дрібничок: SRAM відроджує системи Stylo, одразу у карбоні та алюмінію. Нумерація не злетіла).
Нові гальма SRAM Level.
Втулки на вілсетах Bontrager.
Що спільного у Slash та Skye? Маленький лайфхак на тему "як засунути фляготримач у маленьку раму".
Drop Line великим планом.
Нові топталки Bontrager.
Найкрутіше сідло з колекції Bontrager — XXX Carbon. Велопорно як воно є.
Montrose набагато доступніше та толерантніше до п'ятої точки.
Дякую тим, хто дочитав. Ось вам приз — еротичні фото Powerfly 9.