Нет, статическую, от натянутой спицы. Пистон препятствует накапливанию статической усталости, хотя и не искореняет её вовсе. Ваш обод от этого и умер.Вы имеете ввиду динамическую нагрузку?
Это больше всего похоже на правду.Пистон рапределяет нагрузку на большую поверхность обода. Это не совсем демпфирование по сути, просто нагрузка получается менее точечной.
Это скорее зависит от конкретно взятых ободов и их жесткости (термообработки?).К слову, если там реально трещины, а не вырванные пистоны, то они были ещё до заезда в мастерскую. Возможно, их просто не заметили.
Потому как трещина это усталостный дефект, который практически невозможно совершить во время протяжки - сначала сорвется спица, ниппель или пистон.
По пунктах -
Також ніколи не пізно вибачитись, а бо навіть спробувати виправити становище. Хоча ж я у Вас не просив нічого крім уваги.
А що пишуть на форумі, так це ж форум - він для того і створений щоб писати та обговорювати. Хоча все в силах адміністрації.
Згадайте ці слова, якщо вони почнуть *летіти*
Мабуть вони просто втомились
!
Это больше всего похоже на правду.Пистон рапределяет нагрузку на большую поверхность обода. Это не совсем демпфирование по сути, просто нагрузка получается менее точечной.
Значит беру пистонированные - будет дополнительная гарантия при сборке
Это текст звучит как изначально некондиционный в отношении букв из которых он написан.Мне кажется, Ваш обод был не то, чтобы таки сильно уставший - изначально некондиционный в отношении металла, из которого он сделан.
Це все рівно, що лікар не буде приймати пацієнта, якщо не впевнений, що той виживеПросто йому треба бути трохи уважнішим або ж змінити процедуру прийняття заліза на ремонт. .
До вашого варіанта це ствердження не підходить, але по великому рахунку так і є
Это текст звучит как изначально некондиционный в отношении букв из которых он написан.
.
Понял. Интерес общаться с Вами резко пропал. Желаю удачи!Это текст звучит как изначально некондиционный в отношении букв из которых он написан.
Лікарі теж бувають різні, але і в цьому випадку Ви все одно перш йдете до реєстратури а уже вона Вас направляє до потрібного лікаря.
Як каже одне плєшиве %уйло: это мировая практика.
+1
Понял. Интерес общаться с Вами резко пропал. Желаю удачи!
Схоже спиці неправильно підібрані. У мене теж вага під центнер і багажника я періодично вішаю і далеко не на всіх ямках привстаю. Але спиці не летять . Просто коли збирав колеса (у Акваріуса ), то відразу прийняв рішення не економити на вазі, а приділити більше уваги надійності. Тому переднє колесо, на яке менше навантаження, зібрано на Сапім Лазерах (це ті яки 1,5 мм діаметром), а ось заднє зібрано на бронячих Сапім Форс, у яких біля фланця втулки діаметр 2,3 мм. Запасні спиці, які купувалися відразу, щоб потім не шукати в разі чого, так й лежать без діла вже 5 років й понад 20 тис. км пробігу. А колеса як новенькі по геометрії (хоча проми вже кілька разів міняв у втулках). А в які я ями влітав...У меня вес нетто 106 кг. + всякого лисапетного барахла по сумкам вожу достаточно много (люблю ездить соло по безлюдным местам).
Катаю достаточно грубо - люблю попрыгать с бордюра, по корчам да ямкам. Спицы летят регулярно.
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 4 гостей