Зрозумів. Ще питання по іншим колесам(ті що на ДТ). Там довжина шприх різна, чи однакова? ДТшний калькулятор дає різницю в 4 мм на перед(290 і 286) і однакові назад(287). Хоча чомусь є різниця в довжині при виборі різних шприх.
По довжині шприх на тих колесах не можу дати точної інфи, тому що замовляв готовий вілсет у німців з Єкшн-спортс(дуже цікаво по ціні вийшло). Запасні шприхи докупав окремо, але не те, що видав калькулятор, а те, що наміряв механік для таких самих колес, точної довжини не пам'ятаю, різниця з калькулятором 2мм, сусідні типорозміри.
Доречі, у ДТ з'явився новий речет 54Т, так шо гуглі.
Поїздив у горах на старому вілсеті, при їзді різниці між ДТ-речетом 36Т(кут 10градусів) і Трейлмеховськім речетом на 60Т(кут 6градусів) не відчував особливо, за 4дні було тільки 2провала, які я відчув, а так тіж самі відчуття, старий ДТ-речет 18Т - це взагалі хлам. Але при балансуванні на світлофорах дуже відчувається перевага трейлмехівського речета, питання тільки - чи воно потрібно? Зате вуха від ДТ не болять. Якщо новий ДТ-речет на 54Т не буде сипатися, то це дуже гарна перспектива. Але ціна, яку я бачив, на нього 110$ лише за речет. Тому в плані ціноцтворення Трейлмехі поза конкуренцією, також сервіс в них на висоті, хлопці дбають про репутацію.