Піднижка розрахована для кріплення на рами з отворами для неї, а оскільки на моїй рамі їх нема - довелося колхозити з чого пощастило знайти, а саме пластини та хомутів з нержавіючої сталі, ну й гвинтів з гайками теж з нержавійки. Велосипед створював для туризму, тож надійність та витривалість, як основні вимоги лягли в основу - надміцні колеса на легкій рамі та з нормальною з моєї точки зору вилкою поєднались в такий ось кастом. На багажнику перевозится вело-баул загальною вагою майже пів центнеру на значні відстані (два походи понад тисячу км кожен вже по заду) по шляхам, якість котрих залишає бажати кращого. Обидві втулки Альфіни - то не лише фішка, а й необхідність, бо з динамовтулкою в передньому колесі повністю вирішуєтся проблема освітлення, а планетарка гарантує якість перемикання передач не зважаючи на стан забруднення й зношеності ланцюга та зіркок, котрі не треба так часто мити, міняти та слідкувати коли в ланцюг провалится мірка 0,75.кріплення підніжки сурове ) замість настільки детального опису всіх запчастин і аксесуарів краще трохи написали б про те як збирався цей вел, як використовується і т.д. І про планетарку, як про основну фішку даного вела, можна було б детальніше.
Цікаво.Проехался в отпуске из Мариуполя в Тернополь + один многодневный поход на 1300 км с планетаркой Теперь размышляю о целесообразности написания отчёта об этом событии
Повернутись до “Мiй велосипед”
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 5 гостей