Провоз велосипеда в поезде

Оборудование, снаряжение, навигация и прочее
Аватар користувача
RedWood
*
Повідомлень: 17
З нами з: 4.11.03 17:47
Стать: чол
Звідки: Киев

Повідомлення RedWood » 14.12.04 18:25

про четыре байка в купе подтверждаю

ну и пили мы не только чай :)

Аватар користувача
Sapsan
* *
Повідомлень: 66
З нами з: 2.12.04 00:47
Стать: чол
Звідки: Харьков

Повідомлення Sapsan » 25.1.05 15:37

А кто-нить может подсказать, где описан "разобранный вид" велосипеда? Была у меня одна ситуация, правда не на жд, а в метро. Вел в полурабочем состоянии (ехать низя) надо было отвезти в ремонт на другой конец города. Так вот, на 3х(!!!) разных входах тетеньки мне говорили, что просто снять колеса недостаточно, что вел должен быть разобран "полностью" (естессно, что сами они это понятие объяснить отказывались). Только 4я тетенька (благо входы недалеко) согласилась за 2 жетона меня пропустить и то периодически испуганно озиралась по сторонам, пока я откручивал колеса и паковал байк.

Аватар користувача
Fzzl
Дядя Хрюша
Повідомлень: 2034
З нами з: 16.8.03 09:29
Стать: чол

Повідомлення Fzzl » 25.1.05 15:40

Снятого переднего колеса обычно хватает.
Наверное, в этой теме уже писали о педалях, но я повторюсь - их снятие помогает сделать байк более компактым. Но для этого надо иметь с собой ключ.

Аватар користувача
Sapsan
* *
Повідомлень: 66
З нами з: 2.12.04 00:47
Стать: чол
Звідки: Харьков

Повідомлення Sapsan » 25.1.05 16:12

Вот именно, обычно. Именно такими доводами я сперва и пытался убедить тех тетенек, мол, обычно я так и вожу :). Есть ли где-нить закрепленное в документе хотябы приблизительное описание "разобранного вида" (ну например, вел должен быть разобран настолько, чтобы не мешать другим пассажирам :) итп)

Аватар користувача
Tarzan
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 14.6.04 23:54
Skype: MankoMyk
Стать: чол
Звідки: Киев. Клуб путешественников Вездеход

Повідомлення Tarzan » 11.3.05 21:35

Привожу полностью все пункты Правил перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, в которых имеется буквосочетание "вело":
МІНІСТЕРСТВО ТРАНСПОРТУ УКРАЇНИ

Н А К А З

N 297 від 28.07.98 Зареєстровано в Міністерстві
м.Київ юстиції України
1 жовтня 1998 р.
vd980728 vn297 за N 620/3060


Про затвердження "Правил перевезень пасажирів, багажу,
вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України"

( Із змінами, внесеними згідно з Наказами Мінтрансу
N 611 ( z0001-00 ) від 21.12.99
N 109 ( z0209-01 ) від 22.02.2001
N 831 ( z1002-02 ) від 21.11.2002
N 530 ( z0637-03 ) від 14.07.2003
N 1069 ( z1611-04 ) від 06.12.2004 )


На виконання Закону України "Про залізничний транспорт"
( 273/96-ВР ) та Порядку обслуговування громадян залізничним
транспортом, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України
від 19 березня 1997 р. N 252 ( 252-97-п ), Н А К А З У Ю:


1. Затвердити Правила перевезень пасажирів, багажу,
вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, що
додаються.
2. Встановити, що зазначені Правила вводяться в дію з 30
листопада 1998 р.
3. Укрзалізниці (Слободян А.В.) та начальникам залізниць
України забезпечити своєчасне введення Правил у дію та
правильність їх застосування.
4. Головному управлінню науково-технічної політики,
промисловості та сертифікації (Петрашевський О.Л.) разом із
Головним управлінням правового забезпечення діяльності транспорту
(Логінова Л.М.) в установленому порядку зареєструвати цей наказ у
Міністерстві юстиції.
5. Із введенням у дію цих Правил вважати такими, що не
застосовуються на залізницях України, Правила перевезень пасажирів
і багажу залізницями СРСР (тарифне керівництво N 5), введені
вказівкою Міністерства шляхів сполучення СРСР від 12 грудня
1988 р. N Н-3760 у.
6. Контроль за виконанням цього наказу покласти на першого
заступника Міністра транспорту України - Генерального директора
Укрзалізниці А.В.Слободяна.

Перший заступник Міністра транспорту Л.М.Костюченко

Затверджено
Наказ Міністерства транспорту
України 28.07.98 N 297

Зареєстровано в Міністерстві
юстиції України
1 жовтня 1998 р.
за N 620/3060

Правила
перевезень пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти
залізничним транспортом України

...

Розділ 3. Зберігання та перевезення ручної поклажі
та тварин

3.1. Правила перевезення ручної поклажі та тварин
...
3.1.5. Кожен пасажир має право перевозити безплатно при собі
понад встановлену норму ручної поклажі кімнатних птахів в клітках
(не більше однієї клітки), портфель, дипломат або дамську сумку,
бінокль, лижі та палиці до них, вудочки, фотоапарат, парасольку,
відеокамеру, портативний магнітофон та інші дрібні речі. ( Абзац
перший пункту 3.1.5 розділу 3 із змінами, внесеними згідно з
Наказом Мінтрансу N 831 ( z1002-02 ) від 21.11.2002 )
Дозволяється перевозити при собі, за рахунок норми ручної
поклажі пасажира, дитячі коляски, байдарки у розібраному стані,
велосипеди в розібраному та впакованому стані (не більше одного)
та інші речі, які за своїми розмірами можуть бути розташовані у
вагоні на місцях, призначених для ручної поклажі. ( Абзац другий
пункту 3.1.5 розділу 3 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Мінтрансу N 1069 ( z1611-04 ) від 06.12.2004 )
Пасажири з обмеженими фізичними можливостями мають право
перевозити безкоштовно при собі понад установлену норму ручної
поклажі засоби переміщення (інвалідні коляски та ін.). ( Пункту
3.1.5 розділу 3 доповнено абзацом згідно з Наказом Мінтрансу
N 1069 ( z1611-04 ) від 06.12.2004 )
3.1.6. У приміському сполученні кожний пасажир має право
перевезти при собі безплатно ручну поклажу не більше 36 кг на
квиток повний та пільговий і 15 кг на дитячий, а також додатково
за окрему плату не більше 50 кг. Вартість перевезення додаткової
ваги ручної поклажі у приміському сполученні становить вартість
проїзду дорослого пасажира. Перевезення оплачується через
квиткововидруковувальні машини і автомати з видачею пасажиру
квитка як для проїзду дорослого пасажира. ( Пункт 3.1.6 розділу 3
із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 109
( z0209-01 ) від 22.02.2001 )
Перевезення велосипедів у приміському сполученні здійснюється
у тамбурі поїзда або виділених для цього місцях із оплатою
перевезення відповідно до пункту 6.2.5. ( Пункт 3.1.6 доповнено
абзацом другим згідно з Наказом Міністерства транспорту N 530
( z0637-03 ) від 14.07.2003 )
...

Розділ 4. Перевезення багажу

4.1. Предмети, які допускаються, і предмети, заборонені до
перевезення багажем
...
4.1.2. До перевезення, як багаж, приймаються також такі речі
та предмети:
а) переносні крісла, складані стільці, коляски для хворих;
б) дитячі коляски;
в) переносні музичні інструменти в ящиках, футлярах або в
іншій упаковці;
г) театральні реквізити, що вільно вміщуються в багажному
вагоні;
ґ) вимірювальні прилади довжиною не більше ніж 3 м,
упакований ручний інструмент;
д) велосипеди звичайні, мотовелосипеди, моторолери і
мотоцикли без коляски з порожніми резервуарами для пального та
мастильних матеріалів;
е) лижі та інше спортивне приладдя довжиною не більш ніж 3 м;
є) приймачі, телевізори, радіоли, магнітофони, комп'ютери;
ж) автомобільні шини без упакування.
...

4.2. Приймання багажу від пасажирів
...
4.2.2. Телевізори, радіоприймачі, комп'ютери для перевезення
без перевантаження на шляху прямування приймаються в упаковці, що
забезпечує збереження, а для перевезення з перевантаженням -
тільки в твердій упаковці (в ящику або в латах). На упакуванні
зверху і на бокових стінках робиться чіткий напис "обережно,
телевізор" або "обережно, радіоприймач". Велосипеди, коляски
дитячі та протезні, ліжка дитячі приймаються в упаковці та без
неї. В разі приймання їх без упакування в багажній квитанції
зазначаються марка, номер, вид та предмети, що знаходяться при
велосипеді, колясці.
...
4.2.7. Пасажир на станції початкового відправлення або на
шляху прямування може здати багаж до перевезення безпосередньо до
багажного вагона поїзда, в якому він їде. Багаж в цьому випадку
приймається приймачем-здавачем тільки до станції, відкритої для
багажних операцій, без перевантаження на шляху прямування. Оплата
за перевезення в цих випадках здійснюється при видаванні багажу.
На підтвердження прийняття багажу відправнику видається ярлик
встановленої форми, а до багажу прикріплюється талон ярлика.
Неподільні предмети (дитячі коляски, велосипеди та ін.)
можуть прийматися до перевезення безпосередньо приймачем-здавачем
багажного вагона.
Речі приймаються від пасажирів, які їдуть в цьому поїзді, без
перевантаження на шляху прямування, після попередньої оплати
перевезення виходячи з відстані та фіксованої ваги кожного
предмета, яка повинна становити не більш як 20 кг. Після приймання
пасажиру видається квитанція ГУ-57.
Багаж видається пасажиру безпосередньо із вагона.
...
4.2.13. На підтвердження прийняття багажу до перевезення
пасажиру видається багажна квитанція, в якій вказуються станція,
код і залізниця призначення, поїзд і дата відправлення
(зазначається з урахуванням періодичності курсування багажних
вагонів), станція відправлення, її код, номер квитка, кількість
місць та назва речей, вага, відстань, сума провізної плати,
прізвище, ім'я та по батькові відправника, його поштова адреса,
оголошена цінність, різновид упакування, маршрут прямування. При
оформленні перевезення багажу на вільному полі лицьового боку
проїзного документа, у тому числі виданого автоматизованою
системою "Експрес", ставиться мастильний штамп "багаж". У разі
відсутності штампа така відмітка ставиться від руки.
При прийманні неупакованих велосипедів і їм подібних
предметів у багажній квитанції обов'язково зазначаються номер,
марка велосипеда та прилади і пристосування при ньому (дзвінок,
колесо, ліхтар, сумка та ін.).
Автомобільні шини приймаються до перевезення тільки без
упакування з відмітками в багажній квитанції "з камерою" чи "без
камери", "нові" чи "використовувані". У цьому випадку положення
пункту 6.6.1 на автомобільні шини не розповсюджуються.
...

Розділ 5. Перевезення вантажобагажу

5.6. Упакування та маркування вантажобагажу
...
5.6.4. Баки мотовелосипедів, мотоциклів, моторолерів, мопедів
і мотоколясок повинні бути очищені від пального і масел. Мотоцикли
вагою до 165 кг, моторолери і мопеди приймають до перевезення у
заводській чи іншій твердій упаковці (латах).
...

Розділ 6. Тарифи та збори

6.2. Порядок застосування тарифів
...
6.2.3. За перевезення у багажному вагоні поштучних предметів
(велосипедів з моторами і без моторів, колясок - протезів, дитячих
колясок і дитячих автомобілів) плата стягується як за 20 кг
вантажобагажу за кожний предмет. Якщо разом з велосипедом
пред'являються інші речі, то всі вони повинні бути зважені разом і
плата повинна оформлятись однією квитанцією за загальну вагу.
( Пункт 6.2.3 розділу 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом
Мінтрансу N 109 ( z0209-01 ) від 22.02.2001 )
...
6.2.5. Собаки та дрібні тварини при пасажирі у приміському
сполученні перевозяться за квитками, які продають в приміських
квиткових касах. ( Абзац перший пункту 6.2.5 розділу 6 із змінами,
внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 109 ( z0209-01 ) від
22.02.2001 )
Вартість перевезення собак та дрібних тварин, а також
велосипедів становить половину вартості проїзду дорослого пасажира
за кожне місце. ( Абзац другий пункту 6.2.5 розділу 6 із змінами,
внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 109 ( z0209-01 ) від
22.02.2001 )
Перевезення собак-супровідників, що супроводжують
інвалідів-сліпих, не оплачується. ( Абзац третій пункту 6.2.5
розділу 6 із змінами, внесеними згідно з Наказом Мінтрансу N 109
( z0209-01 ) від 22.02.2001 )
...

Додаток 2
до Правил перевезень пасажирів,
багажу, вантажобагажу та пошти
залізничним транспортом України

Правила маркування багажу і вантажобагажу

...

3. Загальні вимоги до залізничного маркування та маркування
вантажу відправником
...
3.5. Бирками маркуються: чемодани, кошики, велосипеди, дитячі
коляски, мопеди, окремі речі домашнього вжитку та інші предмети.
...

7. Залізничне маркування
Залізничне маркування зазначається станцією відправлення на
кожне місце багажу (вантажобагажу) із зазначенням номера багажної
(вантажобагажної) квитанції і загальної кількості місць.
Номер багажної квитанції додатково зазначається тільки на
денці дитячої коляски, на внутрішній стороні щитків, рам та сідел
неупакованих мотоциклів (мопедів, велосипедів та ін.).
...
Особенно обращаю внимание на абзац второй пункта 3.1.5 раздела 3, в котором говорится, что
Дозволяється перевозити при собі, за рахунок норми ручної
поклажі пасажира, дитячі коляски, байдарки у розібраному стані,
велосипеди в розібраному та впакованому стані (не більше одного)
та інші речі, які за своїми розмірами можуть бути розташовані у
вагоні на місцях, призначених для ручної поклажі.
Я так понимаю, что разобранное состояние - это, например, снятое седло или снятый руль. Как жест доброй воли (и для собственного удобства) вместо седла или руля можно снять переднее колесо. А упакованное состояние подразумевает, на мой взгляд, обёрнутый в полиэтилен и перебинтованный скотчем байк. А в местах, предназначенных для ручной клади, т.е. на третьих полках они (байки) спокойно помещаются. Собственно, так мы всё всегда и делали.
Востаннє редагувалось 23.6.05 09:00 користувачем Tarzan, всього редагувалось 1 раз.

Аватар користувача
white
* *
Повідомлень: 158
З нами з: 20.7.04 20:01
Стать: чол
Звідки: Odessa

Повідомлення white » 22.6.05 17:13

КИРА, потиэтиленовая труба стотт 10 грн на базаре + 2 грн скотч. Всё весь чехол. Что парится? Или тебе приятно будет когда на голову с товего байка тебе-же на голову будет сыпаться грязь?
тот самый, Белый

Аватар користувача
vovoronin
* *
Повідомлень: 102
З нами з: 4.7.03 13:43
Стать: чол
Звідки: Киев, Ревуцкого

Повідомлення vovoronin » 24.6.05 17:30

:help1: хочу поехать с велосипедом в Польшу. при перевозке все то же самое? а что на границе?

urbik
*********
Повідомлень: 2458
З нами з: 3.11.03 12:37
Стать: чол
Звідки: Киев, Новобеличи

Повідомлення urbik » 29.6.05 13:18

если обычным купейным вагоном (ходят до прешова), то да, в спальном никак, по польше исчи поезда с вагоном для велов
Зображення

Аватар користувача
Sokol
* *
Повідомлень: 116
З нами з: 6.10.03 18:34
Стать: чол
Звідки: Киев

Повідомлення Sokol » 29.6.05 17:36

если обычным купейным вагоном (ходят до прешова), то да, в спальном никак, по польше исчи поезда с вагоном для велов
Я ездил в Берлин из Киева (через Польшу) в мягком вагоне. Проблем с великом не было ни туда ни назад. Вел был в чехле и стоял на полу (там в купе 3 полки и все с одной стороны). За багаж дополнительно не платил. Аналогично ехал в СВ из Симфера в Харьков, вел был на багажной полке над дверью. Тоже никаких проблем.

urbik
*********
Повідомлень: 2458
З нами з: 3.11.03 12:37
Стать: чол
Звідки: Киев, Новобеличи

Повідомлення urbik » 30.6.05 12:46

я не спорю, что в св-купе можно впихнуть вел, хоть и два, но:
- когда я езжу в таких купе мне и стоящяя на полу небольшая сумка мешает
- не всегда остальные соседи могут обрадоваться такому соседству, а заранее фиг угадаешь
Зображення

Аватар користувача
Sokol
* *
Повідомлень: 116
З нами з: 6.10.03 18:34
Стать: чол
Звідки: Киев

Повідомлення Sokol » 30.6.05 14:42

- не всегда остальные соседи могут обрадоваться такому соседству, а заранее фиг угадаешь
Да, это я согласен. Когда я "туда" ехал то мне в соседи попались 2 мужика у которых вещей было только один дипломат на двоих :) А обратно сосед был только один, да и тот пол-дня бухал со своими в другом купе. Так что можно считать что мне просто повезло.

Аватар користувача
Sokol
* *
Повідомлень: 116
З нами з: 6.10.03 18:34
Стать: чол
Звідки: Киев

Повідомлення Sokol » 25.7.05 13:47

В болтушке тему закрыли, спрошу здесь. Интересует провоз велика в экспрессах. Под экспрессами я подразумеваю скоростные поезда, такие как Киев-Харьков, Киев-Днепр,... С велом зайти, я думаю, проблем не будет, но вот где его там разместить? Вижу только один один выход - ставить вел в конце вагона за последними седеньями (вел, естественно, в чехле). Но не знаю как отнесётся к этому проводник. Может у кого есть опыт в этом деле.

Можно, конечно, поехать и обычным поездом, но я их не люблю (за годы студенчества остогыдлы они мне:kolobok:)
Едешь первым классом 8) , а вел закидываешь сверху на полку. По моему опыту никаких проблем.

Bratuha

Повідомлення Bratuha » 27.7.05 19:12

Я еду 31 числа в Москву, а оттуда, через сутки, на Псков. Короче вместо чехла у меня трехспальная легкая палатка :D Фигня в другом. Мне надо будет с одного вокзала на другой перебираться с велом и там его оставлять в камере хронения. А в то время суток обычно метро забито:( Города я не знаю и на велике я б не рискнул. Такси дорого будет, да еще и не каждый возьмет... Может кто подскажет какие нить варианты???

Аватар користувача
slava
*
Повідомлень: 41
З нами з: 14.2.04 12:57
Стать: чол
Звідки: Киев

Повідомлення slava » 3.9.05 09:53

Крым-август 2005. С собой распечатка ответа о том, что квитанция не нужна. При посадке проводник( мужик) требует. Вежливо говорю, что не надо. В ответ слышу угрозу не пустить в поезд без квитанции.В итоге нехотя пускает.
Электричка Евпатория-Симферополь.кассирша требует оплату за багаж.Опять объяснения, ничего не плачу.
Поезд Симф-Киев. Проводница требует багажную квитанцию. Опять объяснения, вызывает начальника поезда. Тот с разгону тычет книгой и угрожает не пустить !!! в вагон.В итоге пустил, но с ворчанием и недовольством.
Вывод: Их можно и нужно ставить на место!!!Нодо знать свои права и отстаивать их.
Все относительно...

Аватар користувача
ray
* *
Повідомлень: 91
З нами з: 11.6.03 12:59
Стать: чол
Звідки: Odessa

Повідомлення ray » 6.9.05 11:52

Электричка Евпатория-Симферополь.кассирша требует оплату за багаж.Опять объяснения, ничего не плачу.
А вот тут ты не прав. В электричках по правилам таки надо платить.
Пункты правил 3.1.6. и 6.2.5.

Аватар користувача
de Balzam
*********
Повідомлень: 4871
З нами з: 17.1.03 19:50
Стать: чол
Звідки: укрхромбромпром

Повідомлення de Balzam » 6.9.05 12:18

Может и надо в єлектричках. Но в киевских - не надо :p
Сколько раз ездил (не так часто, правда..) - ни разу ничё не сказали.

Один раз без билета ехал с мелкой остановки, проводников ждал. А мне как раз в мобило позвонили, тётки приходят, повтыкали на меня и прошли дальше
:anti:
Pǔjīng SB

Аватар користувача
isv
завжди у нашій пам'яті
Повідомлень: 2538
З нами з: 29.12.02 14:48
Стать: чол
Звідки: Barbados

Повідомлення isv » 6.9.05 13:08

Один раз охоронець на турнікетах на києвському вокзалі хотів не пустити на перон, за шо був мною посланий...
no faith, no hope...

Аватар користувача
Spraggy
* * * *
Повідомлень: 774
З нами з: 1.7.04 17:28
Стать: чол
Звідки: KieFF, troesCHINA

Повідомлення Spraggy » 11.4.06 21:12

Вопрос насчёт багажного вагона...как оно?
Или лучше не париться и тащить байк с собой в вагон?

Аватар користувача
Tarzan
* * *
Повідомлень: 419
З нами з: 14.6.04 23:54
Skype: MankoMyk
Стать: чол
Звідки: Киев. Клуб путешественников Вездеход

Повідомлення Tarzan » 11.4.06 22:06

...Или лучше не париться и тащить байк с собой в вагон?
Именно так.

Аватар користувача
Lena-Vita
* * *
Повідомлень: 322
З нами з: 10.6.04 14:21
Стать: жін
Звідки: Днепропетровск

Повідомлення Lena-Vita » 27.4.06 10:12

Подскажите, куда вы деваете матрасы в купейных вагонах, если не берете постель?
Ну в плацкарте как-то мы всегда выкручиваемся, но последняя моя поездка в Киев в купе лишила меня нескольких лет жизни...
КАК объяснить проводнику, что не нужный мне матрас, на котором не разрешается лежать даже в спальнике, не обязан помещаться на полках для БАГАЖА, занятых велосипедами, и не обязан лежать скрученным у меня под головой (ну не могу я так спать)?
Р.S. 11 гривен на постель просто не было, не успели разменять доллары. Но даже если б и были - что делать, если мне не нужна их постель?
А солнце есть всегда!
Даже за облаками :)

Аватар користувача
mark
* * * * *
Повідомлень: 1476
З нами з: 22.4.04 15:10
Стать: чол
Звідки: Ukraine

Повідомлення mark » 27.4.06 16:00

Пусть заберет (как одеяло) или растилай его с чистой совестью. Проводникам можно посвятить отдельную тему, сколько забавных их бывает ;)
То документы на велотранспорт требуют, то патриоты, блин, стоят до последнего: - "не пущу ни за что!"
Чем туманнее предсказания, тем чаще они сбываются.! ©Задорнов

Аватар користувача
has
* * *
Повідомлень: 426
З нами з: 10.4.06 15:28
Стать: чол
Звідки: Kyiv

Повідомлення has » 27.4.06 16:27

главная установка:
они вас _обслуживают_. вагон для _вас_ и вашего _комфорта_
имею богатый поездной опыт (правда без вела, но "приколов" хватало %) , и вывод который сделал для себя - чем сельнее убедить самого в этой установке, тем спокойнее будешь с ними говорить и проще добьешься приемлимого для себя варианта.
конечно, наша проблема что у нас, в совке, надо этого добиваться, но факт в том, что так есть и должно быть и это можно и стоит отвоевывать - вагон для вас а не наоборот.
практически все подобные дурацкие ситуации возникают из-за тупости/лени/быковатости (бывает по-разному) проводников. не всех, но нормальных крайне мало и они не заметны, поскольку такие ситуевины с ними не возникают %))
а поскольку практически все эти "проблемы" искуственно созданы, то они всегда имеют решение в пользу пассажира, но с ущемлением интересов проводника.
то, что при этом нужно будет пошевелиться самомму, пошевелить мозгамии или будет испытвать еще какой дискомфорт проводник, то це вже таке- эт его работа :)
говорите с ними максимально спокойно и уверенно, часто только такого тона достаточно. в худшем случае припугните жалобой начальнику и в книгу, в самом крайнем - пусть зовут этого начальника к вам и ни в коем случае не ходите к нему, как "на прием"!, ждите в купе (помните - все они вас обслуживают и он начальник тех мудаков которые доставляют вам хлопоты, а не ваш начальник %)

зы
а насчет конкретного вопроса - у меня была такая же херня, но по причине сумок - мы с попутчиками заняли все нычки, а постел ьникто не брал :) и матрасы с подушками просто некуда было девать. я предложил проводнику запхать все это под столик, но так шо б не мешало. типа меня такой вариант немного стеснит, но устроит. он воспринял это всерьез и после натужных размышлений выдал- "тю! а как?" я пожал плечами и сказал шо то типа того, что это его забота и напомнил, что жду когда освободит мою полку. в итоге он почти %) без мата вытащил все это барахло в соседнюю пустую купешку и проблемы и не стало :)

зы2
кста постель я не беру не потому, что жалко денег - часто езжу в командировки и там пофиг, плачу то не я. а потому, что не хочу спать на вшивых матрасах их серых простынях. один раз собо назойливой проводнице так и сказал - обиделась, но оставила в покое %)

Аватар користувача
black_d
*
Повідомлень: 5
З нами з: 22.4.06 13:20
Стать: чол
Звідки: Івано-Франківськ

Повідомлення black_d » 29.4.06 13:45

головне шоб з вами їхав правільний чєлавєк. в мене друг є, з яким ми завжди в гори їздимо. так з ним в поїзді, де квиток коштує 4,50 в один бік, ми умудряємось заплатити 2-3 гривні ТУДА І НАЗАД!!! правда бувають вийнятки, але рідко..

пс: наглосьть втароє шьчястьє :)
нева гівап :)

Аватар користувача
Алекс
*
Повідомлень: 21
З нами з: 4.2.06 23:48
Стать: чол
Звідки: Киев, Бровары

Повідомлення Алекс » 3.5.06 16:03

КАК объяснить проводнику, что не нужный мне матрас, на котором не разрешается лежать даже в спальнике, не обязан помещаться на полках для БАГАЖА, занятых велосипедами, и не обязан лежать скрученным у меня под головой (ну не могу я так спать)?
А сколько велосипедов все-таки реально поместить в купе? Сколько наверху можно уложить велосипедов?
Или не стоит мучаться и лучше брать плацкарт?
Что можете подсказать из опыта?

urbik
*********
Повідомлень: 2458
З нами з: 3.11.03 12:37
Стать: чол
Звідки: Киев, Новобеличи

Повідомлення urbik » 4.5.06 11:43

2 Алекс:

1, 2 или 4

1 - надеюсь понятно
2 - кормой внутрь полки, рулями наружу, прицепить к полочке над верхней полкой
3 - запрещенная комбинация, если 4й пассажир не байкер или 4-я полка не куплена 3-мя байкерами
4 - распихать куда попало, спать на байках или в коридоре или не спать :)

а вообще, лучше брать плацкарт
Зображення


Повернутись до “Туризм. Матчасть”

Хто зараз онлайн

Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 1 гість