Несподівано з'явився вільний час, тож вирішено потратити його з користю для справи, до того ж і синоптики ніби обіцяють нормальну погоду . Покатушка за мотивами
ЦІЄЇ ТЕМИ, в ній можна почитати і відгуки і про покриття.
Евакуація. Перша можливість з'являється лише в Малині(200 км), на електричку, далі Тетерів(220 км) і Бородянка(250 км), але до них ще треба доїхати. Від КП можна повернути просто назад - вийде приблизно 250 км. З Іванкова та Димера ходять маршрутки на Київ, але ні розклад, ні завантаженість, ні байкфрендлі невідомі.
Темп. Для асфальту буде середній, постійний, такий, як заявлено. Для шоссерів скоріш за усе повільний
. Бажаючи їхати швидше їдуть соло уперед, але так, щоб їх не було видно, аби бажаючи проїхати весь маршрут в заявленому темпі мали на це шанс. Також такі "солісти", в разі передчасного "сідання батарейок" соло їдуть ззаду.
Покриття. Київ-Полісся - нормальний асфальт, Термахівка-Малин - асфальт звісно, але ще тоді залишав бажати кращого, Малин-Київ - дуже гарний асфальт (скрізь би такий). До речі, маршрут наче б то і рівнинний, але ЖПСіс десь на ньому нараховує майже 1800 метрів набору висоти, тож враховуйте це.
Зупинки. Буде дві зупинки хвилин по 15-20 на поїсти бутерброди та періодичні невелички на почухати носа, з'їсти солоденького.
Харчування. Хоч і їдемо асфальтом та жилими селами, але ж свята. Тож розраховуємо на перші магазини після 200 км, коли виїдемо на Варшавку, раніше поповнення запасів не планується.
Трек.
Мати при собі ПОСВІДЧЕННЯ ОСОБИ.