У Сувид це найкоротша дистанція, інші дві маршрути у Вишгородському районі на довшу дистанцію - у село Вахівку (близько 60 км) і в село Пиляву (70 км). У Пиляві, до речі, найкраща з усіх туристична стоянка, повний комплект (обгороджене місце для наметового містечка з місцем для багаття, рукомийниками, літніми душами і туалетами + окрема локація з музеєм військової техніки і критими столами з лавками). У Пиляві туристична стоянка може прийняти близько 200 туристів. У Вахівці і Сувиді умови поки що скромніші, але все необхідне для туристів теж є.В след раз увеличить километраж до 70-80 км/день, глядишь и группа наберется
В фейсбуке на этом событии по кнопке "Пойду" клацнули 28 человек. Если из них даже половина приедет, уже, в принципе, вполне приличный состав есть.В след раз увеличить километраж до 70-80 км/день, глядишь и группа наберется
Згода в фейсбуці - це не показник, бо не кожен, хто клацає в фейсбуці, потім реєструється для участі в подорожі. З тих п'яти велопоходів, які відбулися цього літа у Вишгородському районі, менше 40 людей було тільки раз, бо людей відлякав прогноз погоди на вихідні. Хоча потім ті, хто поїхав, не пошкодували, бо сподобалося їхати не в спеку, а обіцяних дощів не булоВ фейсбуке на этом событии по кнопке "Пойду" клацнули 28 человек. Если из них даже половина приедет, уже, в принципе, вполне приличный состав есть.В след раз увеличить километраж до 70-80 км/день, глядишь и группа наберется
to Velocoordinator, кворум у вас есть? от какого мин. количества людей едете?
Траплялись травми, але незначні і нечасто.40 человек?!! Ого! И как, справляетесь, несчастные случаи были?
По поводу Пилявы - маршрут туда грунтовый?
Жаль, думал что-то новое...У Пиляву маршрут - 99% асфальт.
Да, серед учасників теж були любителі лісових стежок, яким було нецікаво їхати весь час по асфальту) Але маршрути велопоходів у Вишгородському районі продумувалися так, щоб бути посильними навіть для початківців. Рух переважно по асфальтованій трасі, кожні 10 км зупинки, висота майже не міняється.Жаль, думал что-то новое...У Пиляву маршрут - 99% асфальт.
А є обмеження по кiлькостi ?менше 40 людей було тільки раз
Це можна розумiти так, що шолом надiвати не обов'язково ?Брать с собой: велосипед, намет, спальник, рюкзак, друзів і гарний настрій
Обмеження по кількості - більше 50 людей не беремо. Але поки що не було приводу його застосовувати, було під 50, але не більше.А є обмеження по кiлькостi ?менше 40 людей було тільки раз
Це можна розумiти так, що шолом надiвати не обов'язково ?Брать с собой: велосипед, намет, спальник, рюкзак, друзів і гарний настрійSpoilerShow
Але кожен учасник несе персональну відповідальність за дотримання правил дорожнього руху, стан свого здоров’я та адекватність своїх дій протягом всього маршруту, тому змусити його їхати в шоломі ми не можемо. Але закликаємо його вдягати.
+1, шолом має бути обов"язковою умовою . Інакше не привчити людей до безпеки і етикиАле кожен учасник несе персональну відповідальність за дотримання правил дорожнього руху, стан свого здоров’я та адекватність своїх дій протягом всього маршруту, тому змусити його їхати в шоломі ми не можемо. Але закликаємо його вдягати.
Фiгня якась, малята...
ви напевно не в курсi, що я давно видалив всiх оргiв, якi не вважали шлем на головi обов"язковим...
Є машина супроводу, та декілька з оргів. Один може залишитись, машина може завезти постраждалого і повернутись.Найнеприємніші падіння саме на низькій швидкості.
Якщо цікавлять приклади - у ПП
Зараз переглядають цей форум: Немає зареєстрованих користувачів і 27 гостей