ФЕДЕРАЦІЯ СПОРТИВНОГО ТУРИЗМУ
ТУРИСТИЧНО – АЛЬПИНИСТКИЙ КЛУБ НТУ «ХПІ» м. ХАРКІВ
ЗВІТ
ПРО СПОРТИВНИЙ ТУРИСТСЬКИЙ ВЕЛОСИПЕДНИЙ ПОХІД 2 КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ ПО КІРОВОГРАДСЬКОЇ ТА МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Здійснений з 30.04.- 06. 05. 2016г.
Маршрутна книжка № 01-16-2ВЛ
Керівник групи Нечепоренко Андрій Станіславович
Адреса керівника 61166, Харків, вул. Бакуліна, Будинок 3, кв. 44
тел. +38095 25 114 76
a.s.necheporenko@mail.ru
Зміст
I. відомості про туристичному поході
II. ОРГАНІЗАЦІЯ ТУРИСТСЬКОГО СПОРТИВНОГО ПОХОДУ
III. Довідкова інформація про район походу
IV. Особливості підготовки передпоходної
V. ГРАФІК РУХУ ТА ТЕХНІЧНИЙ ОПИС МАРШРУТУ
30.05 – субота 1-й день шляху
01.05 – неділя 2-й день шляху
02.05 - понеділок 3-й день шляху
03.05 – вівторок 4-й день шляху
04.05 – середа 5-й день шляху
05.05 – четвер 6-й день шляху
06.05 – п'ятниця 7-й день шляху
ПІДСУМКИ ВИСНОВКИ І РЕКОМЕНДАЦІЇ ПО ПРОХОДЖЕННЮ МАРШРУТУ
ДОДАТОК 1. ПЕРЕШКОДИ, ЩО ВИЗНАЧАЮТЬ КАТЕГОРІЮ СКЛАДНОСТІ
Додаток 1.2 ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОХІД
ДОДАТОК 2. Інформація про містах, селах, музеях, людях
ДОДАТОК 3. Відомості про похід і відображення його в засобах масової інформації
СПИСОК ЛІТЕРАТУРИ ТА ДЖЕРЕЛА ІНФОРМАЦІЇ
ВСТУП
Звіт про спортивний туристичний похід 2-ї категорії складності по Кіровоградській та Миколаївській області складено, згідно вимог щодо складання звіту про спортивний туристському поході згідно з постановою Виконавчого комітету Федерації спортивного туризму України (протокол №23, пункт 4 від 27.05.2002 р.)
I. ВІДОМОСТІ
1. Провідна організація: Туристично-альпіністський клуб "Політехнік", Національного технічного університету "ХПІ", МКК № 116-01-30225000
2. Місце проведення: Україна, Кіровоградська і Миколаївська область.
3. Час проведення походу: 30.04 - 06.05.2016р.
4. Загальні відомості про маршрут
5. Технічні дані
Загальна протяжність маршруту – 458 км:
- по асфальту –204км;
- А-дорожня бруківка – 16.1 км;
- дор. покриття із залізобетонної плити з великим розривом -2.5 км;
-всього по асфальту -223.1 км; 48.71%
- ґрунтовими та іншими дорогами– 11.3 км;
- польова ґрунтова дорога – 176.8.5 км;
- гравійно-щебенева дорога – 6.3 км;
- грунтово-піщана дорога-4.2 км;
- стежка – 3.8 км;
бездоріжжя – 10.4 км; - подолання водних перешкод вбрід - 5; навісний міст-1;
Всього ГРД: 235,6 км; 51.44%. Перешкоди: грунтові польові дороги, стежки, бездоріжжя, подолання водних перешкод вбрід. Елементи природних перешкод вищих категорії складності для рівнинної місцевості. Тривалість походу – 7 днів;
Час Швидкість
- Минулий час: 6 дні 11:27:30 - Хв. Середнє: 2.95 км/год
- Час у русі: 1 день 16: 07:33 - Середня-рух: 11.04 км/год
- Час зупинок: 4 дні 19:19:57 - Максим: 30 км/год
Висота
- Мінімум: 4м - Підйом: 4.053 м
- Максимум: 224м - Спуск: 4. 099 м
6. Маршрут походу
Заявлений маршрут походу: м. Знам'янка-с. Суботці-с. Аджамка-с.Покровське-с. Тарасівка-с. Сасовка-с. Лозуватка-с. Анно Леонтовичево-с. Інгульське-с. Розанівка-с. Софіївка-с. Кам'яне-с. Воссиятское-с. Водяно Лорино-с. Новосафоновка-с. Куйбышевка-с. Вороновка-с. Петропавловка-с. Триктраты-смт.Александровка-с. Богдановка-с. Львов-с. Генівка-м.Первомайськ
GPS-трек:
phpBB [media]
Карта-схема загального профілю маршруту вело походу
Карта-схема загального профілю висоти маршруту вело походу
7. Виконання плану походу
Заявлений основний маршрут 2-ї категорії складності пройдений групою у повному обсязі. Закінчили велопохід 2-ї категорії складності в повному обсязі, керівник велопоходу А. С. Нечепоренко, учасники велопоходу П. В. Воронін, А. В. Лазарєв, В. А. Стась.
8. Учасники групи
9. Адреса зберігання звіту: Кременчуцький міський клуб Туристів, Федерації спортивного туризму України.
10. Який маршрутно-кваліфікаційною комісією розглянуто похід
Маршрутно-кваліфікаційною комісією Кременчуцьким міським клубом
Туристів (116-01-30225000).
II. ОРГАНІЗАЦІЯ ТУРИСТСЬКОГО СПОРТИВНОГО ПОХОДУ
2.1. Постановка завдання, особливості розробки
маршруту
Велопохід проводився з метою:
- Привернути увагу громадськості до заняття туризмом;
- Показати, що спортсмени - інваліди можуть керувати і приймати участь у категорійних спортивних походах і виконувати нормативи спортивного велотуризму, прийняті ФСТУ для здорових спортсменів.
2.1.1. Оздоровчі цілі
1. Фізичне оздоровлення (тренування м'язів, загартування, отримання запасу бадьорості та працездатності).
2. Емоційно - психологічне оздоровлення (зняття напруги міського життя, відволікання від повсякденних турбот і проблем, переключення з одного кола спілкування на інший тощо).
3.Спілкування з природою, і огляд краєзнавчих пам'яток та ознайомлення з історичним краеведеньем.
См. додаток 2
4. Пропаганда здорового способу життя, процесу реабілітації та соціальної адаптації інвалідів і не тільки засобами фізичної культури і спорту.
2.1.2. Спортивні та тренувальні цілі
1. Подолання природних перешкод та природних труднощів.
2. Збільшення своїх фізичних можливостей.
3. Придбання та підвищення спортивної кваліфікації.
2.1.3. Пізнавальні та ділові цілі
1. Знайомство з пам'ятками Кіровоградській та Миколаївській області.
2. Залучення населення та інвалідів до занять туризмом та спортом.
3. Популяризація туристичного руху.
4. Робота зі ЗМІ. На цей похід також була покладена ще одна почесна обов'язок – популяризація туристичного руху, краєзнавства та здорового способу життя. Для цього була дана інформація по державному телебаченню «ОТБ», матеріали якого вийшли у світ. Також вийшла в світ розгорнута стаття в газеті «Вечірній Харків». Дивись додаток №3. Відомості про похід і відображення його в засобах масової інформації. Дивись додаток №3.
2.1.4. Загальна смислова ідея походу, його незвичайність, унікальність, новизна
Пройти велопохід 2-ї категорії складності по Кіровоградській та Миколаївській області, в якому керівник походу є спортсменом-інвалідом 3-ї групи
Таким чином, для нас сезон 2016 року фактично з'явився одним з офіційних спортивних подорожей цього року, в якому було показано незвичайність, унікальність, новизна. Спортсмен - інвалід може керувати, брати участь у категорійних спортивних походах і виконувати нормативи спортивного велотуризму, прийняті ФСТУ для здорових спортсменів. Постанова виконкому Федерації спортивного туризму України (протокол №7-06, п. 8, від 25.02.2006 року).
На цей похід була покладена ще одна почесна обов'язок – популяризація туристичного руху, краєзнавства, здорового способу життя, дати можливість відновити працездатність і зміцнити здоров'я завдяки комплексу факторів: зміни обстановки, впливу кліматичних умов, раціональної рухової активності. Залежно від ступеня фізичного навантаження, у велопоході показати, що він може бути засобом активного відпочинку або тренувальним засобом для здорових людей та інвалідів.
Також проведені пізнавальні, оздоровчі та інші бесіди з людьми, які проживають у Кіровоградській та Миколаївській області.
Велика увага приділялася технічним рівнем проходження маршруту. Для мого досвіду це проходження маршруту було звичайною справою досвідченого спортсмена, тренера. Унікальне тим, що в даний момент керував походом спортсмен - інвалід не чим не поступається хлопцям.... До походу враховувалися і коректувалися дії технічної та іншої підготовки. Враховувалися всі можливості проходження локальних природних перешкод у велопоході, в тому числі і вбрід.
Відпрацьований під час підготовки до велопоходу запас технічних заходів дозволив урізноманітнити приймаються прийоми пересування і страховки відповідно для ходьби з формами рельєфу, характером природних перешкод.
Як підсумок великої підготовчої роботи в період проведення подорожі не було навіть незначних помилок у техніці, випадків травматизму, простудних захворювань, опіків, отруєнь. Маршрут пройдено повністю всіма учасниками подорожі.
Крім дій групи, спрямованих на забезпечення безпеки
безпосередньо на маршруті, в період підготовки та проведення подорожі згідно плану здійснювався профілактичний комплекс заходів. На додаток чинників, що містяться у перерахованих вище особливостях організації та підготовки подорожі можна визначити наступні моменти:
1. Керівник і учасники ретельно вивчили маршрут, особливості його складні ділянки. У розпорядженні групи була достатня кількість матеріалів по району, зібраних в паспорт подорожі.
2. Всі учасники перед подорожжю готували себе до залікових вимог з фізичної та спеціальної підготовки.
3. Досвід і робота в період перед - похідної підготовки до велопоходу, дозволив забезпечити певний рівень психологічної сумісності і згуртувати колектив, здатний вирішувати складні тактичні і технічні завдання.
4. Керівнику походу велика увага приділялася питанням тактики. Ретельно обиралися конкретні способи подолання перешкод, визначався порядок взаємодії в групі на всіх складних ділянках.
5. Члени групи регулярно тренувалися, протягом підготовчого сезону, здійснювали навчально-тренувальні походи по Харківській області та Запорізької, Полтавської області.
6. Група була забезпечена повним комплектом індивідуального і групового спорядження (див. додаток 1.2).
7. Більшість учасників групи були різними за віком, туристичного досвіду, мали досвід участі в спортивних категорійних велосипедних походах. Для членів нашої групи стала приваблива Кіровоградська та Миколаївська область з її природним, історичним, краєзнавчим потенціалом. См. додаток 2
Смисловий ідеєю походу стало максимально можливе ознайомлення з даними районом. У зв'язку з цим, основними завданнями при складанні маршруту були, покриття максимальної площі обраного району, відвідування краєзнавчих музеїв та інших визначних пам'яток Кіровоградської та Миколаївської області, знайомство і спілкування з місцевими жителями. І найголовніше показати на практиці, що маючи обмеження здоров'я можна і потрібно здійснювати подорожі на велосипедах. Всі учасники походу хотіли в міжсезоння підвищити свій рівень туристської підготовки, підвищити спортивну майстерність, одночасно побувавши в цьому цікавому (с точки зору туризму) районі.
2.1.5. Тактична концепція маршруту
В тактичній програмі намічалося періодичне чергування максимальних і середніх навантажень, причому передбачалося, що середні навантаження повинні забезпечити більш швидке відновлення після насичених етапів маршруту, особливо це стосується інвалідів. Кожен учасник повинен пройти велопохід в аеробному режимі.
III. Довідкова інформація про район походу
3.1 Географічне положення
3.1.1. Кіровоградська область розташована, покладена в центрі України, в межиріччі Дніпра і Південного Бугу в південній частині Придніпровської височини. Практично вся територія області розташована на правому березі Дніпра. На півночі межує з Черкаською, на північному сході з Полтавською, на сході і південному сході з Дніпропетровською, на півдні з Миколаївською та Одеською, на заході з Вінницькою областями України. Площа області становить 24 588 км2 (4,1 % загальної території України). Протяжність області з півночі на південь становить майже 148 км, із заходу на схід — 335 км
Карта Кіровоградської області
Водні ресурси. Водні ресурси Кіровоградщини представлені річками, водосховищами, ставками та підземними водами. В області налічується 438 великих і малих річок протяжністю 5,6 тис. км, серед яких найбільші - Інгулець, Синюха, Велика Вись, Інгул, Ятрань. За кількістю водосховищ і ставків (85 і 2185 відповідно) область займає третє місце серед областей України.
Клімат району - Клімат помірно континентальний. Зима м'яка, з частими відлигами, а літо спекотне. Середня температура липня + 21 ° C, січня - 5,5 ° C. Опади випадають найчастіше влітку і восени у вигляді дощів. Ґрунти області характеризуються високою родючістю. Ґрунтовий покрив області характерний для перехідної зони від південного лісостепу до північного степу.
У північній частині області переважають чорноземи потужні малогумусні з вмістом гумусу 5,0% і середньогумусні з вмістом гумусу дещо більше 5,5%. Значні площі тут займають чорноземи різною мірою реградурованые, а також чорноземи опідзолені, темно - сірі опідзолені та сірі опідзолені ґрунти. Для південно - східних районів поширеними ґрунтами є чорноземи звичайні, середньо - та малогумусні, а в південній частині - чорноземи звичайні малогумусні малопотужні. За механічним складом ґрунти північних районів - важкосуглинисті, південних - легкосуглинкові, а в Придніпров'ї - легко - і середньосуглинкові.
Ґрунти - Переважають потужні українські чорноземи й сірі опідзолені лісові грунти. Чорноземи, що утворилися на лісах різного механічного складу, варіюються від піщаних та велико пилуватих легких суглинків до важкосуглинистих і навіть глинистих. Потужність ґрунтового покриву зазвичай становить 110 -120 див. Зверху до глибини 40 — 50 см розташовується гумусовий горизонт з кількістю гумусу до восьми відсотків. Найбільш великі масиви сірих опідзолених ґрунтів прилягають до дренованим балках і ярах, зазвичай правих берегів річок. На лесових терасах річок трапляються солонцюваті чорноземи, навіть солончаки.
Рослинний покрив - окрасою краю і місцем відпочинку є лісові насадження, 400 - літні дуби, цілющі джерела. Загальна площа лісового фонду становить 179,1 тис. га. Основні рекреаційні ресурси на Кіровоградщині - оздоровчі (м'який клімат, мальовничі береги річок і водосховищ). Діють 3 санаторії та пансіонати, 4 будинки і пансіонати відпочинку, численні бази відпочинку, профілакторії та дитячі табори відпочинку.
Тваринний світ області відображає типову екосистему лісостепу, хоча значна його частина постраждала від сільськогосподарської діяльності (наприклад, дрохва). Мешкають ховрах, заєць, лисиця, вовк, тхір, ласка, кабан, яструб.
Серед корисних копалин -Мінеральний потенціал області обчислюється понад 340 родовищами, з яких 107 — вже розробляються. Це і буре вугілля, руди, (залізо, нікель (Побужжя)), сировина для атомної енергетики уран, а також і нерудні корисні копалини каолін.
В останні десятиліття відкриті і золоторудні резерви — основа для створення у майбутньому золотопереробної галузі в області. За даними геологів існує висока вірогідність відкриття в області родовищ платини, алмазів, хрому та інших рідкісних металів.
Додаткова інформація історія, цікаві місця на маршруті:
(див. додаток 2)
ru.wikipedia.org". Кіровоградська область
3.1.2. Миколаївська область розташована в Південному регіоні України. Область займає рівнинну територію Причорномор'я і має великий вихід до Чорного моря. Береговій частині області притаманні мальовничі краєвиди природи, з високими зсувними обривами.
Площа, займана областю, найбільша в країні, щодо інших регіонів - всього 24 600 км2. Виникла область в 1937 році. Межі області сусідять у західній частині – з Одеською областю, у східній – з Херсонської, трохи захоплюючи Дніпропетровську. Північна сторона межує з Кіровоградською областю, а південна – з водами Чорного моря. Миколаївської області притаманні унікальні степові і змішані лісостепові зони.
Карта Миколаївської області
Водні ресурси.Основна водна артерія області — Південний Буг, що займає третє місце серед українських річок за своїми розмірами. Друга за довжиною річка області — Інгул, впадає в Південний Буг в межах Миколаєва. До великих річках також відноситься Інгулець — права притока Дніпра.
Клімат району. Кліматичні умови області досить м'які, помірно-континентальні. Зимовий період малосніжний, показники низьких температур в середньому дотримуються позначки 5°С, літо сонячне і жарке – в середньому +22°С. Річні опади варіюються від 300 до 450 мм, більша їх частина спостерігається в літній сезон.
Ґрунти - Переважають потужні українські чорноземи й сірі опідзолені лісові грунти. Чорноземи, що утворилися на лісах різного механічного складу, варіюються від піщаних та велико пилуватих легких суглинків до важкосуглинистих і навіть глинистих. Потужність ґрунтового покриву зазвичай становить 110 -120 див. Зверху до глибини 40 — 50 см розташовується гумусовий горизонт з кількістю гумусу до восьми відсотків. Найбільш великі масиви сірих опідзолених ґрунтів прилягають до дренованим балках і ярах, зазвичай правих берегів річок. На лесових терасах річок трапляються солонцюваті чорноземи, навіть солончаки.
Рослинний покрив. Всього на території області налічується 87 заповідних зон та природно-заповідних об'єктів. Мальовнича природа знайшла свій прояв у безлічі чарівних місць на піщаних мілинах, озерах і протоках. Лісова зона представлена такими видами дерев, як дуб, клен, в'яз, ясен, липа.
Трикратський ліс отримав широку популярність і визнання завдяки незвичайним екологічними екскурсіями, під час яких можна побачити маленькі озера, оточені розкішними старовинними 170-літніми дубами і гранітні скелі. Лісовий комплекс включає в себе «Васильєву пасіку» та урочище «Лабіринт».
Тваринний .В обласному центрі розміщений найвідоміший на півдні України зоопарк, в якому мешкає близько 370 різних видів тварин. Представлені в зоопарку і неабиякі екземпляри – 80 видів перебувають у розряді рідкісних і внесені в Червону книгу.
Тваринний світ природи Миколаївської області налічує близько 160 різних видів. Найбільш поширені зайці-русаки, лисиці, степові види гризунів.
Серед корисних копалин. Мінерально-сировинні ресурси на території області представлені значними запасами будівельних матеріалів: каменю будівельного понад 627 млн. м3, гранітів з широкою гамою кольорів і високими декоративними якостями 51,3 млн. м3, каменю пиленного 72,3 млн. м3, цементного сировини 60,7 млн. тонн, глиняно-черепичної сировини 48,1 млн. м3, піску будівельного 123,7 млн. тонн. Додаткова інформація історія, цікаві місця на маршруті: (див. додаток 2)
Source: http://ukrbizness.org/nikolaevskaya-obl ... ye-resursy
V. Особливості підготовки передпоходної
4.1.1. Матеріально-технічне оснащення
Умови пересування в рівнинних районах запланованого маршруту, кліматичні фактори, побутові та господарські аспекти враховувалися при комплектуванні спорядження та матеріально-технічного оснащення групи.
Для точного опису нитки маршруту і орієнтування в складних умовах передбачалося використовувати рідинний компас, GPS навігатори: Garmin Etrex 30, велокомп'ютер з GPS навігатором O-synce Macro High X. Враховуючи простоту і невелику складність маршруту, а також те, що частина шляху проходитиме по туристських стежках, важким кам'янистим, трав'янистим, глиняним стежках, без покриття, бродів, велосипеди були завчасно підготовлені. Їх реконструкція полягала у встановленні малих передач, міцного і надійного багажника. Всі велорюкзаки, були оснащені заплечными ременями і пристосовані для перенесення за спиною. Також підготували до використання: Мультипаливний пальник Kovea Booster+1, фотоапарат, акумулятори, батарейки, картки.
4.1.2. Предпоходная тренування учасників
Зміст тренування учасників походу складалося з загальної фізичної, спеціальної, тактичної, технічної підготовки. Підготовка проходила в 3 етапи. На першому етапі підготовка була самостійною, кожен учасник займався за індивідуальним планом, тренувався для участі в походах за місцем проживання. Так двоє з учасників живуть р. в Кременчуці, один р. в Запоріжжі, керівник р. в Харкові.
Кожен з учасників велопоходу, провела походи вихідного дня, також участі в різних змаганнях ранньою весною. А до початку походу з метою вирішення деяких практичних і тактичних питань і для перевірки фізичної та технічної готовності.
В процесі спільних занять відпрацьовувалися навички виконання похідних туристських обов'язків і моделі аварійних ситуацій.
Крім спортивних, бралися до уваги і інші важливі аспекти подорожі: технічні (відпрацювання прийомів руху з велосипедом на крутий підйом, схил, стежках, подолання річки в брід), і краєзнавчі (ознайомлення з унікальними природними та історичними пам'ятками регіону). Підготовка до походу проходила в атмосфері взаємоповаги та взаємодопомоги членів групи, видимого прояву ними єдності мети. Саме тут і закладався потрібний у складних походах психологічний "клімат" групи.
4.1.3. Варіанти під'їзду та від'їзду
При підготовці походу були ретельно вивчені звіти попередніх походів, пропоновані штатні нитки маршрутів і можливість під'їзду та від'їзду. З метою економії коштів і часу був розглянутий варіант від'їзду до місця проживання учасників походу р. з Первомайська Миколаївської області в р. Харків, р. Кременчук, р. Запоріжжі.
Варіант під'їзду, це приїзд учасників з р. Харків,
р. Кременчук, р. в Запоріжжі р. Знам'янка, Кіровоградської області.
4.1.3. Зміни маршруту та їх причини
У разі негоди або відставання від графіка руху по маршруту можливі варіанти під'їзду транспортом на ділянках, які не впливають на категорійність походу.
4.1.4. Відомості про проходження маршруту кожним учасником
Група була заявлена у велопохід 2-ї категорії складності по Кіровоградської, Миколаївської області у складі 4-х чоловік. Керівник походу А. С. Нечепоренко, три учасники велопоходу, А. В. Лазарєв, П. В. Воронін, В. А. Стась, маршрут 2-ї категорії складності по Кіровоградської, Миколаївської області проходив з 30.04. – 06.05. 2016г, за 7 днів туристи - спортсмени пройшли маршрут повністю без змін.
4.1.5. ОСОБЛИВОСТІ ХАРЧУВАННЯ У ПОХОДІ
Харчування було розраховане на триразове за день + обід + «кишенькове». На сніданок, обід, вечеря харчування передбачалося по можливості гаряче. У кишенькове харчування входило: печиво, родзинки, горіхи, курага, фініки, льодяники. До кінця походу були витрачені всі продукти. Приділялася увага великій різноманітності продуктів, що повністю дозволило зробити харчування в травневому поході повноцінним. (Див. Додаток 1.2. ДОДАТКОВІ ВІДОМОСТІ ПРО ПОХІД. Додаток 1.2.6; 1.2.7)
4.1.6. АВАРІЙНІ ВИХОДИ З МАРШРУТУ
Аварійних виходів на маршруті не сталося.
V. ГРАФІК РУХУ ТА ТЕХНІЧНИЙ ОПИС МАРШРУТУ
1-й день (30.04.2016 р.) Н – 1
Ділянка шляху: м. Знам'янка-с. Костянтинівка - с. Суботці - с. Павло-Миколаївка-с. Аджамка-с. Привілля - с. Демешково-с. Клинці-с. Козыревка-с. Тарасівка
Карта-схема маршруту походу 30.04.2016 року (перший день)
Д-1. Старт 30.04.16 р
м. Знам'янка, Кіровоградська область. (Дивись додаток 2)
пл. Вокзальна, ЗАЛІЗНИЧНИЙ вокзал ст. Знам'янка. 06:00. 0км Пд-Сх. N48° 42.653' E32° 41.391'
1.Частково хмарно, +17оС, Пд-Сх; 1.0 м/с; 748а/д; 69%.
Огляд спорядження. Інструктаж з техніки безпеки перед виходом на дистанцію. Вихід на старт, фото1.
Завдання першого дня велопоходу доїхати до с. Тарасівка і заночувати біля річки Інгул. По ходу нашого руху на маршруті, ознайомиться з історією, пам'ятками Кіровоградської, Миколаївської області, історією та природою двох областей, які входили до мета і завдання всього походу і сьогоднішнього дня. Розрахунок тактичних дій керівника, фізична, психологічна підготовка, повинна дозволити всім проїхати безболісно разом всю дистанцію.
— унікальність походу полягає в тому, що маршрут у велопоході 2-ї категорії складності по Кіровоградській, Миколаївській області був складений в основному не по трасі, а по другорядних дорогах, польових дорогах і стежках місцевого значення, через мальовничі та історичні місця вздовж річок Аджамка, Південний Буг, Мертвовод, Інгул, Березівка, Солона, Гарбазинка, Бакшала, Вашивая. (див. додаток 2)
Враховуючи простоту і складність маршруту, а також те, що частина шляху проходитиме природним перешкодам для рівнинної місцевості це лісовим грунтовим і польових дорогах, туристських стежках, покинутим лісових дорогах і бездоріжжю, піщаних дорогах, дорогах без покриття та з покриттям, затяжними підйомами в гору, локальних перешкод із загальним навантаженням за день.
На станції Знам'янка перед виходом на дистанцію оглянули пам'ятник паровозу ЕУ 688-21, часів ВВВ. Фото 2
А-1. Напрямок руху Пд-Зх. Проїхали по вул. Вокзальна, вул. Фрунзе, МО4,
вул. Жовтнева Е50, пам'ятник з права по ходу руху ЗАЛІЗНИЧНОГО тепловоз: 48 43.254 E32 38.930 (є поруч парк, стадіон у 25м туалет). Фото 3. Проїхавши вул. Жовтневої 700м, ми в'їжджаємо на вул. Партизанську, пам'ятник з права по ходу руху танк Т-34: 48 43.282 E32 38.438. Дорога Е-50.
Фото 4
6.5 км, 06:43, 48 43.299 E32 36.784 Поворот наліво Пд-Зх напрямку с. Субботицы, дорога М12, вул. Шмідта, Знам'янка, 2. Фото 5.
По дорозі М12, проїжджаємо через ЗАЛІЗНИЧНИЙ переїзд, на 9.5 км, 06:55, N48 42.080 E32 35.350
Виїхали з р. Знам'янки. Фото 6.
Пам'ятник В. В. Мічуріну з ліва по ходу руху: 14.5 км, 07:11, N48 40.129 E32 32.925.
Фото 7
Проїхали с. Костянтинівка з права по ходу руху 15.3 км
16км, 07:26, 48 39.652 E32 31.583. в'їжджаємо в с. Суботці. Фото 8
Проїхали 18, 5км. 07:48, 48 39.107 E32 30.365. За с. Суботці, дорога М12 повернули на ліво Пд-Сх початок польової ґрунтової дороги. Фото 9
ГР-ПД-1. 18, 5км. 07:48,
Напрямок руху Пд. с. Аджамка, їдемо по грунтово - польовій дорозі (фото10), р. Аджамка з ліва по ходу руху (фото 11), проїхали с. Павло-Миколаївка.
– У перший день на околиці села Аджамка ми познайомилися з місцевим жителем Саней Курочкою з Кіровограда, який порадував нас своїм уловом, пригостив водою і трохи розповів про історію села. (фото 12). В'їжджаємо в с. Аджамка, закінчення грунтово-польової дороги. 13км, 09:48, 48 33.344 E32 30.782. (фото 13)
А-2.
13км, 09:48, 48 33.344 E32 30.782. Напрямок руху Пд., проїхавши 800м перетнули дорогу Т1205, N48 33.127 E32 30.768 (фото 14) потім повернули на право Пд.-Сх. Праворуч по ходу руху продовольчий магазин: 48 33.077 E32 30.861
Працює з 08:00-19:00, товару вистачає, у дворі можна перекусити, набрати води.
Проїхали до початку брущатої дороги 3.3 км.
34.8 км, 10:22, N48 31.780 E32 31.930. Повернули праворуч у Пд. напрямку, виїхали на асфальтову брущатую дорогу (БР) (фото 15)
Проїхавши 700м на околиці с. Аджамка у напівзруйнованого будинку з правої сторони по ходу нашого руху зупинилися на обід 11:12, N48 31.664 E3231.909.
(фото 16). Закінчилася асфальтова брущатая дорога, 5.0 км 48 30.594 E32 31.489
ГР-ПД-2
39.8 км, 12:19, N48 29.827 E32 31.081. Виїхали з с. Аджамка, почалася грунтово-польова дорога 3.0 км (ГР-ПД). (Фото 17). У цьому місці добре видно р. Аджамка і навколо мальовничі простори рівнини тутешніх місць. (фото 18)
Проїхали с. Привілля. (фото 19)
Перед в'їздом с. Демешково закінчується грунтово-польова дорога (ГР-ПД), почався асфальт.12:48, 5.0 км, Пд.-Зх. N48° 28.369' E32° 29.442'. (фото 20)
А-3
44.8 км, 12:48, Пд.-Зх.. N48° 28.369' E32° 29.442'.
В с. Демешково проїхали по асфальтовій дорозі 700м, на околиці села з ліва по ходу руху колодязь: 48 28.058 E32 29.093. (фото21)
ГР-ПД-3
45.5 км, 12:19, Пд.-Зх. N48° 28.054' E32° 29.011'Началась ґрунтова польова дорога (ГР-ПД), (фото 22) повертаємо вправо, Пд.-Зх. напрямку с. Клинці, ліворуч від нас видно р. Аджамка. Проїхавши 600м, праворуч від нас водосховище, можна відпочити, покупатися, стати на ночівлю. (23 фото)
46.1 км, 13:13, N48 27.998 E32 28.559. Продовжуємо рух по ГР-ПД (фото24) і через 4.4 км впираємося в асфальтову дорогу Н23. 13:46. N48° 27.584' E32° 26.112' (фото 25)
А-4. Дорога Н23. 50.5 км, 13:46. N48° 27.584' E32° 26.112'. Проїхали в Пд.-Сх. напрямку с. Клинці 1.8 км. (фото 26)
ГР-ПД-4
52.3 км, 13:56, Пд.-Зх. N48° 26.847' E32° 26.450'. Повернули праворуч у напрямку Пд-Зх
с. Клинці, почалася ГР-ПД. 54.3 км, 14:29, Пд.-Зх. N48 26.309 E32 24.891 (фото 27)
Їдемо по грунтово-польовій дорозі долаючи спуски і підйоми. (фото 28)
Зліва від нас сади с. т. «Веселка», можна звернутися до сторожам за допомогою, набрати води, відпочити. (фото 29)
Всього проїхали 4.0 км.
А-5
Почалася БР дорога 56.3 км, 14:48, N48° 26.047' E32° 22.956'.с. Клинці, проїхали 1.7 км брущатой дороги (БР). (фото 30)
В центрі села відвідали братську могилу: 48 25.895 E32 22.438. (фото 31)
Сільська рада с. Клинці: 48 25.895 E32 22.421. (фото 32) Церква: 48 25.794 E32 22.387. (фото 33)
В селі Клинці в цей же день у служителів красивій церкви села ми поповнили запаси води, нас пригостили паскою та писанками, цікавий був розмова з добрими людьми. 2.Переважно хмарно, +21оС, Пд.-Зх.; 3.0 м/с; 748а/д; 29%.
ГРЩ-5
Ближче до околиці выезда з с. Клинці проїхали 1.3 км грунтово-щебеневої дороги (ГРЩ).
58.0,15:38, N48° 25.605' E32° 22.240'
(фото 34)
А - 6 дор. покриття із залізобетонної плити з великим розривом.( 2.5 км)
59.3 км, 16:03 N48° 25.387' E32° 22.611'. Виїхали з с. Клинці проїхавши 2.5 км.
(Фото 35)
ГР-П-6 грунтово-піщана дорога 4.2 км
61.5 км, 16:26. N48° 24.319' E32° 22.815'Преодолели пішки і на велосипеді.
(Фото 36)
63км, 16:17, N48 23.577 E32 22.892. Проїхали міст через р. Аджамка, в цьому місці річка закінчує своє існування і впадає в р. Інгул. (фото 37)
А-7. 5.0 км
В'їжджаємо в с. Козыревка, закінчилася грунтово-піщана дорога, почалася асфальтна дорога: 66км, 16:40, N48° 22.449' E32° 24.028'(Фото 38)
67км,17:31, N48 21.987 E32 24.102. Місцевий магазин, купити продукти, хороший вибір, на вулиці біля магазину всі умови для застосування їжі, рекомендую. Магазин працює з 8:00-19:30.(Фото 39)
69км, 18:12, N48° 20.674' E32° 24.580'. В'їхали в с. Тарасівка, на околиці села колодязь з ліва від нас по ходу нашого руху. Вирішили набрати води і шукати місце стоянки.
(фото 40)
ГР-7. 700м
71.0 км, 18:22. N48° 20.286' E32° 24.670'. Не доїжджаючи до центру села Тарасівка повернули на право Зх. напрямку, почалася ґрунтова дорога веде нас до мосту (0.5 м) під яким проходить р. Інгул і з'єднує з с. Губовка. (Фото 41)
Проїхавши через міст ми повернули на ліво Пд.-Сх. і проїхавши 200м ми стали на свою першу ночівлю у р. Інгул у населеному пункті с. Тарасівка.
(Фото 42)
Н-1. с. Тарасівка. 30.04.2016г71.7км, 19:32, N48° 20.197' E32° 24.269'
(Фото 43)
3. Частково хмарно +14оС, Пд.-Зх.; 2.0 м/с; 752а/д; 56%.
Підіб'ємо підсумок першого дня нашої подорожі:
Запланована завдання сьогоднішнього дня, була виконана, травм, порушень техніки безпеки не було. День був насичений невеликими екскурсіями, проїхали через мальовничі та історичні місця вздовж річки Аджамка, подоланням локальних перешкод, підйомів і спусків, грунтових польових доріг, грунтово-щебеневих доріг, грунтово - піщаних доріг, дорожньої бруківки, бетонної плити. (див. додаток 2)
Підсумок дня:
Всього: 71.7 км.
Асфальтових доріг: 38.5 км, 53,6%.
-А-18.5;3.3;0.7;1.8;5.0=29.3 км
-Бр (брущатая дорога)-5.0;1.7=6.7 км
-Дор. покриття із залізобетонної плити з великим розривом-2.5 км
Грунтово-польових та інших доріг за день:33.2 км, 46,3%
-Гр-0.7 км
-ГР-ПД-13.0;5.0;5.0;4.0=27км
-ГРЩ-1.3 км
-Гр піщана дорога-4.2 км
Спосіб пересування на велосипеді та пішки.
Карта-схема профілю висоти маршруту походу 30.04.2016 року (перший день)
Навігатор garmin Etrex 30 (набір висоти 610 метрв)
Карта-схема погоди на маршруті походу 30.04.2016 року (перший день)
2-й день (01.05.2016 р.) Н – 2
Ділянка шляху: с. Тарасівка – с. Губовка-с. Сасовка – смт. Компаніївка - с. Першотравенка – с. Лозуватка – с. Волошки– с. Коротяк – с. Морквина - с. Верхнеингульское-с. Оленовское-с. Анно - Леонтовичево -с. Седневка-с.Олександрівка
Карта-схема маршруту походу 01.05.2016 р (другий день)
Карта масштабу 1:2000
Д- 2. 6:26- 8:51. 71.7 км; Гр.
с. Тарасівка, Кіровоградська область, р. Інгул. (Дивись додаток 2)
1.Переважно хмарно +6оС,Пд.; 0.0 м/с; 751а/д; 88%.
(Початкова висота дня 60 м) координати початкової точки: N48° 20.197' E32° 24.269'. Тримаємо напрямок руху Пд.-Сх. с.Олександрівка.
6:26. Прокинувшись, ми оперативно повилазили з наметів разом з упакованими речами, швидко поснідали. Сьогодні свято великодня! Збори та підготовка до виїзду, злагодженість групи. Прибрали табір, огляд спорядження, інструктаж з техніки безпеки перед виїздом. Розбір графіка проходження дистанції, складні ділянки та їх проходження. Фото 44
Завдання сьогоднішнього дня – доїхати до с.Олександрівка, Кіровоградської області, в цьому є озеро води якого впадають в р. Інгул . По ходу нашого руху по маршруту, ознайомиться з історією, пам'ятками цього району проходить уздовж р. Інгул. це до прикладу в Компанеевском р., с. Лозуватка, скелі Урочище, р. Інгул, красиві місця!
ГР-1.5 км. Виїхали з місця ночівлі в 8:51, 71.7 км, N48 20.284 E32 24.130, в Пд.-Зх. напрямку с. Сасовка, їдемо по грунтовій дорозі с. Губовка піднімемося на підйом у супроводі місцевих дітей. Фото 45
БР-А (1.2 км).
1.5 км, 9:05, N48 19.710 E32 23.751, проїжджаємо по вулиці с. Губовка, виїжджаємо з села на грунтово-польову дорогу в напрямку Пд.-Зх. с. Сасовка. Фото 46
ГР-ПД (8.0 км).
2.7 км, 09:25, N48° 19.680' E32° 23.369' Продовжуємо свій шлях по грунтово - польовій дорозі 8.0 км с. Сасовка. Фото 47-48
БР-А (1.0 км).
В'їжджаємо в с. Сасовка 10.7 км, 09:54, N48° 17.723' E32° 19.593' починається асфальтова дорога, яка складається з бруківки. Ми спочатку втрачаємо висоту проїжджаємо по селу, потім набираючи висоту, виїжджаємо з с. Сасовка. БР-1км.
Фото 49-50
ГР-ПД (5.0 км).
11.7 км, 10:09, N48° 17.108' E32° 19.280'. Виїхали з с. Сасовка. Почалася грунтово-польова дорога, по якій ми проїхали 5.0 км на Пд.-Зх. напрямку с. Компонеевка. Фото 51. Зліва від нас по ходу нашого руху знаходиться курган могила – велика розрита.
А дорога М-14, Т1216 (13.5 км). 16.7 км, 10:41, N48° 15.965' E32° 16.343' Почалася асфальтна дорога (Фото 52) по якій ми проїдемо 13.5 км в напрямку ЮВ
с. Першотравенка. Проїхавши, 3.4 км виїжджаємо на т-подібний перехрестя дороги Н14
смт. Компаніївка. Повертаємо наліво Пд.-Сх. напрямку дороги Н14 ведуча в
р. Миколаїв. (фото 53) Проїхавши, 2.8 км ми повернемо наліво в Пд.-Сх. напрямку, дорога Т1216. Дорога практично рівна. (Фото 54) 10.0 км повертаємо наліво в Пн.-Сх. напрямку, втрачаємо висоту спускаючись в с. Першотравенка, від водосховища піднімаємося в гору набираємо висоту. (Фото 55) БР-А (5.5 км). На 30.2 км, 11:40, N48° 12.025' E32° 18.606' почалася бруківка асфальтової дороги Т1216 веде нас до
с. Лозуватка проїдемо 5.5 км. (Фото 56-57)
А(4.0 км)
35.7 км, 12:19, N48° 10.424' E32° 21.248' Почалася асфальтна дорога веде нас с. Лазоватка, дорога узковатая і побита, втрачаємо висоту. (Фото58)
Через 1.5 км, 12:24, 48 09.917 E32 22.021 в'їжджаємо в с. Лозуватка. (Фото 59 )
Відвідали меморіал воїнам ВВВ. (фото 60 ) Скупилися в місцевому магазині, працює з 8:00-19:00, у місцевих жителів вул. Центральної 13 набрали води (фото 61), продовжили рух по маршруту, попереду чекав міст через р. Інгул (фото 62)
і на виїзді з села грунтово-польова дорога. с. Лозуватка, скелі Урочище, р. Інгул. Скелі надзвичайно красиві, незвичайної форми, важкодоступні.
(див. додаток 2)
ГР-ПД (4.0 км)
За мостом повернули направо Пд.-Зх. напрямок с. Волошки, в кінці
с. Лозуватка почалася грунтово-польова дорога. 39.7 км. 13:06. N48° 09.139' E32° 22.266'. (Фото 63) Проїхавши 1км, з ліва по ходу руху набираючи висоту, ми купили молока у доярки на пасовисько корів. (фото 64). В с. Волошки є обладнане місце для прийому їжі, де ми і влаштували обід. (Фото 65) Як раз в с. Волошки закінчилася ГР-ПД і почався асфальт.
А (8.0 км) 43.7 км, 13:41, N48° 07.499' E32° 21.260'. Проїхавши, 1.2 км ми повернули ліворуч у ЮВ напрямку с. Верхненгульского. (фото 66) Орієнтир з права від нас напівзруйнована церква. (фото 67) Переходимо через ЖД дорогу, долаємо пішки 500м по трапі. (Фото 68)
Після проходження стежки (500м), продовжили свій шлях по вузькій побитої асфальтової дороги в Пд.-Сх. напрямку с. Верхнеингульское. (Фото 69)
Проїхавши 3.2 км ми в'їхали в с. с. Верхнеингульское. (Фото 70) Народ гуляє в селі, магазин знаходиться в центрі села, працює з 8:00-19:30. Ми скупилися, в маршрутній книжці на мою удачу поставили позначку. Біля магазину вуглеводний перекус.
48.4 км, 15:12, N48 05.318 E32 21.610 2.Частково хмарно +17оС,Пд.-Зх.; 5.0 м/с; 751а/д; 44%. (Фото 70) Проїхавши трохи вперед від магазину ми повернули на право в Пд.-Сх. напрямку с. Оленовское, залишилося проїхати по грунтово-польовій дорозі 4км.
ГР-ПД (7.0 км)
51.7 км, 16:11, N48° 03.330' E32° 21.790'. с. Оленовское, почалася грунтово-польова дорога, на право Пд.-Зх. напрямок дорога веде до покинутого села і р. Інгул (Фото 71) ми повертаємо ліворуч, продовжуємо свій шлях по польовій дорозі в Пд.-Зх. с. Анна-Леонтовичево 7км (Фото 72-73)
А (6.0 км)
58.7 км, 17:19, N48° 00.409' E32° 24.297' в'їжджаємо в с. Анна-Леонтовичево, село знаходиться праворуч від нас, ми на околиці села, спускаємося вниз орієнтир праворуч братська могила воїнам ВВВ. В кінці ГР-ПД 200м їдемо, втрачаючи висоту по бездоріжжю. (Фото 74 - 74-1) Виїжджаємо на асфальтову дорогу с. Анна-Леонтовичево (Фото 75)
17:21 у центрі с. Анна-Леонтовичево в сільській раді нікого не було, свята. Фіксація проходження. Магазин ще працював, скупилися, поповнивши їжею наш багаж щоденного прийому їжі. Працює магазин з 8:00-19:00. Свято Великодня проходить скрізь, виїхали з села Ганно-Леонтовичево (Фото 76) на шляху прямування, нашу групу наздогнав на легковій машині чоловік. Від щирого серця він привітав зі святом і подарував 200 гривень.
Проїхали 4.4 км, 17:52, N47 58.289 E32 26.975. ми в'їхали в с. Сиднеевка (Фото 77) вирішили влаштувати вуглеводний перекус. До заходу сонця залишилося не багато часу, скоро ми повинні приїхати до озера с.Олександрівка і стати на ночівлю. (Фото 78) Через 1.4 км, 18:12, N47 57.875 E32 26.957 проїхавши в Пд.-Зх. напрямку по дорозі Т2401 повертаємо на ліво Пд. напрямку с.Олександрівка. (Фото 79) Через 200м закінчився асфальт, ми на околиці с. Сиднеевка вирішили, запостись водою на вечір.
ГР-ПД (5.0 км).
64.7 км, 18:21, N47° 57.823' E32° 27.005' Почалася грунтово-польова дорога, піднімаємося в гору набираючи висоту і виїжджаємо з села Сиднеевка. (Фото 80)
Проїхавши по ГР-ПД 2.1 км на Пд.-Сх. напрямку долаємо пішки перешкоди, ями з водою. (Фото 81) Останні 1.5 км бездоріжжя рухалися пішки і на велосипеді до озера, місце ночівлі. 68.2, 19:11, N47 55.814 E32 27.529. (Фото 82)
Н-2, 01.05.16 р
с.Олександрівка, озеро. 69.7 км, 20:19, N47° 55.669' E32° 27.095' Фото 83
3. Частково хмарно +14оС, Пд.-Зх.; 2.0 м/с; 752а/д; 56%.
Підіб'ємо підсумок другого дня нашої подорожі:
Запланована завдання сьогоднішнього дня, була виконана, травм, порушень техніки безпеки не було. День був насичений невеликими екскурсіями, проїжджаємо через мальовничі та історичні місця вздовж річки Інгул, подоланням локальних перешкод, підйомів і спусків, грунтових польових доріг, бездоріжжя, стежки, дорожньої бруківки. (див. додаток 2)
Підсумок дня: 69.7 км Всього за два дні: 141.4 км.
Асфальтових доріг: 39,2 км,56,2%.
-А-13;4.0;8.0;6.0=31.5 км
--Бр (брущатая дорога)-1.2;1.0;5.5=7.7 км
Ґрунтових доріг за день:30.5 км, 43,75%
-ГР-1.5 км
-ГР-ПД-8.0;5.0;4.0;7.0;3.0=27.5 км
Бездоріжжя-1.5 км + 200м
-стежки-500м
Спосіб пересування на велосипеді та пішки
Карта-схема профілю висоти маршруту походу 01.05.2016 року (другий день)
Навігатор garmin Etrex 30 (набір висоти 647 метрв)
Карта-схема погоди на маршруті походу 01.05.2016 року (другий день)
3-й день (02.05.2016 р.) Н – 3
Ділянка шляху: с.Олександрівка – с. Ганно-Требинівка - с. Інгульське–с. Розанівка-с. Новоантоновка-р. Новий Буг-п. Щорсово-с. Софіївка
Карта-схема маршруту походу 02.05.2016 року (третій день)
Карта масштабу 1:2000
Д -3-й. 02.05.16 р.
6:00 - 8:12. с.Олександрівка, озеро. (Фото 84)
Погода: 1.Ясно, +6 оС,Пд.-Зх.; 1.0 м/с; 752а/д; 88%.
(Висота 68 м) координати початкової точки: Пд.-Зх.. N47° 55.669' E32° 27.095'
Підйом-6:00, сонце і майбутня хороша погода радувала нас. (Фото 85)
Перевірено загальний стан кожного учасника походу, хлопці встигли відновитися за ніч, сніданок. Збори та підготовка до виїзду, прибрали територію табору від сміття, огляд спорядження, інструктаж з техніки безпеки перед виїздом. Розбір графіка проходження дистанції, складні ділянки та їх проходження. Хвилювало питання проходження через р. Березівка вбрід. Навантаження на день розподілена правильно. Завдання сьогоднішнього дня – доїхати до с. Софіївка, Новобузького р-ну, Миколаївської області. По ходу нашого руху по маршруту, ознайомиться з історією регіонального ландшафтного парку «Приингульского», с. Софіївка, гребля водосховища і водоспади, Новобузького р-ну та його пам'ятками. (Дивись додаток 2.0)
ГР-ПД (8.0 км - БД-0.5 м). Виїхали з місця ночівлі в 8:12, 141.4 км, N47° 55.669' E32° 27.095' в Пд.-Зх. напрямку с. Анно-Требиновки. Долаємо переважно пішки (500 м) до виходу на грунтово-польову дорогу, що йде в с. Ганно-Требинівка. (Фото 86) Восьми км дистанція ГР-ПД часом довелося долати місцями пішки, грязьові ями з водою не давали можливості долати на велосипеді. (Фото 87)
БР-А (1.7 км)
8.5 км, 09:10, З. N47° 52.074' E32° 26.728'. повернули на право Зх. напрямок с. Ганно-Требинівка, їдемо по бруківці 1.7 км (Фото 88)
А (2.0 км)
10.2 км, 09:15, N47° 51.983' E32° 25.296' в'їхали в с. Ганно-Требинівка, прямуємо в с. Інгульське, ці села знаходяться близько один до одного. (Фото 89)
Проїхавши 1.6 км, 10:10, N47 51.371 E32 24.685 ми знаходимося в центрі с. Інгульське. (Фото 90)
Тут є магазин, ми закупили продуктів, провели вуглеводний перекус.
Магазин працює з 8:00-19:30.
В с. Ингульском є в'язниця, тут часто зустрічаєш військових, є школа, фельдшерський медичний пункт. Далі за с. Інгульське ми зануримося у Регіональний ландшафтний парк "Приінгульський" - одне із семи природних чудес Миколаївської області, нас очікує брід через р. Березівку яка впадає в
р. Інгул. (див. додаток 2)
За селом закінчилася асфальтна дорога проїхали 2.0 км, почалася грунтово-польова дорога.
ГР-ПД (15км, бездоріжжя -2.0 км; стежки-1.5 км; 1 брід-26м=18.5 км)
На околиці с. Інгульське повертаємо наліво Пд.-Зх. напрямок с. Розанівка. 12.2 км, 10:23, N47° 50.945' E32° 24.695' (Фото 91)
Рухаємося до р. Інгул на що власне приїхали подивитися. Це - заповідний об'єкт, де оберігається ділянка долини р. Інгул з її типовими та унікальними природними комплексами. У парку багато мальовничих місць, які варто побачити. Тут гармонійно поєднуються водойми, скелі, степу, лісові насадження. Окремі найбільш прикметні або барвисті виходи кристалічних порід отримали власні назви. (див. додаток 2.0)
Проїхавши 2.6 км по ГР-ПД, 10:49; N47 49.671 E32 24.831 повернули на З до р. Інгул (Фото 92) Проїхавши ще 2.4 км до мальовничого місця поєднує в собі водойми, скелі, степу, лісові насадження. Всього 5.0 км. На річці Інгул ми зустрілися з велотуристами з Кривого Рогу, з ними було коротке, але добре спілкування. Ми спустилися без велосипедів та вантажу до р. Інгул полазити по скелях і помилуватися мальовничими місця регіонального ландшафтного парку «Приінгульський».
(див. додаток 2) (Фото 93-96)
18.7 км, 12:10, Пд-Сх, N47 49.644 E32 23.535, продовжили рух уздовж р. Інгул в Пд.-Сх. напрямку р. Березівка де повинні перейти в брід її. (Фото 97)
Йдемо по стежці вздовж скелястого берега річки 1.5 км.
N47 48.910 E32 24.056 (Фото 98-99)
Трапа закінчилася попереду скелі, пройти неможливо, йдемо по бездоріжжю піднімаємося в гору набираємо висоту, N47 48.785 E32 24.096 беремо орієнтир Пд.-Зх., Ю с. Березівка, пройшовши 2.0 км, (Фото 100-103 ) вийшли на грунтово-польову дорогу, що веде до
р. Березівка (Фото 104)
27.1 км, 14:30, N47° 47.875' E32° 25.685', переходимо вбрід через р. Березівку, довжина переходу водної частини 26м, глибина 50-60см мулистий грунт, в'язкість занурення ноги в грунт від 8-10см. Групою разом подолали брід, допомагаючи один, одному.
Брід переходили в «пінку» закритого типу. (Фото 105-107)
Від броду ГР-ПД піднімаємося пішки на підйом, набираючи висоту. (Фото 108)
Далі продовжуємо рух у напрямку Пд.-Зх. с. Розанівка близько 4км за ГР-ПД.
(Фото 109)
30.7 км, 15:33, N47° 47.260' E32° 23.010', 2.Частково хмарно +19оС,Зх.; 4.0 м/с; 751а/д; 30%. с. Рязановка. (Фото 110)
А (21км) Пд.-Сх. напрямок руху через з. Новоантоновка, до р. Новий Буг, асфальтна дорога місцевого значення (Фото 111)
Напрямок руху Пд-Зх, дорога Р55 с. Щорсово. (Фото 112-114)
ГР-ПД (10км, стежка-1.2 км; підвісний міст-50м; бездоріжжя-500м) с. Щорсово, напрямок руху Пн.-Сх., Пн.-Зх. с. Софіївка.
51.7, 18:01, N47° 40.402' E32° 20.781' ГР-ПД с. Щорсово (Фото 115) екскурсія по садибі поміщика Тропіна (парк "Приінгульський") (Фото 116)
51.9 км, 18:18, N47 40.529 E32 20.767, початок стежки 1.2 км пішки, на велосипеді, підвісний міст-50м, пішки: N47 40.741 E32 20.967
(фото 117-119)
3.0 км, 18:56, N47 41.554 E32 20.967. пройшли, проїхали, 3.0 км стежки, польової ґрунтової дороги і перетнули (Фото 120)А. дорогу Т1602 проходить с. Софіївка. Зупинилися біля підприємства з переробки «соняшника», набрали води на ночівлю, поставили відмітку в маршрутці.
(фото 121)
58.7 км, 19:20, N47 42.315 E32 22.238 проїхали 4км від підприємства за ГР-ПД (Фото 122) приїхали подивитися – с. Софіївка: гребля водосховища і водоспади; «Приінгульський ландшафтний парк».
(Фото 123-125 )
58.7 км, 19:35, N47 42.255 E32 22.000, долаємо 500м бездоріжжя, (Фото 126) почалася ГР-ПД напрямок руху Пн.-Сх. с. Пелогеевка, Свято-Михайлівський жіночий монастир.
Проїхавши 2.5 км (61.7), ми стали на ночівлю Н-3. 02.05.2016 р .(фото 127)
3. Частково хмарно +14оС,Пд.-Зх.; 2.0 м/с; 750а/д; 42%.
Підіб'ємо підсумок третього дня нашої подорожі:
Запланована завдання сьогоднішнього дня, була виконана, травм, порушень техніки безпеки не було. День був насичений екскурсіями, проїжджаємо через мальовничі та історичні місця вздовж річки Інгул, «Приингульского ландшафтного парку, садиби і парк Тропіних, подоланням локальних перешкод, підйомів і спусків, грунтових польових доріг, бездоріжжя, стежки, дорожньої бруківки, броду-1, навісного мосту-1. (див. додаток 2)
Підсумок дня: 61.7 км
Всього за два дні: 203.1 км.
20:00; N47° 42.928' E32° 21.188'
Асфальтових доріг: 24,7 км,40,0%.
-А-21;2.0=23
--Бр (брущатая дорога)-1.7
Ґрунтових доріг за день:37.0 км, 59,96%
-Гр-ПД-8.0;15.0;7.8=30.8 км
-стежки-2.7 км (пішки)
бездоріжжя-2.5 км (пішки)
Брід-1. 26м (пішки)
Навісний міст-1. 50м (пішки)
Спосіб пересування на велосипеді та пішки.
Карта-схема профілю висоти маршруту походу 02.05.2016 року (третій день)
Карта-схема погоди на маршруті походу 06.07.2016 року (третій день)
4-й день (03.05.2016 р.) Н – 4
Ділянка шляху: с. Софіївка – с. Пелогеевка - с. Новоразановка–с. Кам'яне-с. Березнеговатское -с. Воссиятское-с. Семенівське-с. Водяно-Лорино -с. Новоолександрівка-с. Ясна Поляна.
Карта-схема маршруту походу 03.05.2016 року (на четвертий день)
Карта масштабу 1:2000
Д -4-й. 03.05.16 р.
6:00 - 8:39. с. Софіївка, р. Інгул.
Погода: 1Ясно,+8 оС,Пд.-Зх.; 4.0 м/с; 757а/д; 66%.
(Висота 42 м) координати початкової точки: Пд.-Зх.. N47° 42.928' E32° 21
Підйом-6:00, схід сонця і дзвін з монастиря розносив над р. Інгул приємні звуки, створював, незвичність і радував нас. (Фото 128)
Перевірено загальний стан кожного учасника походу, діти відчувають себе добре, сніданок. Збори та підготовка до виїзду, прибрали територію табору від сміття, огляд спорядження, інструктаж з техніки безпеки перед виїздом. Розбір графіка проходження дистанції, складні ділянки та їх проходження. Хвилювало питання проходження через Національний заповідник "Єланецький степ" . Навантаження на день розподілена правильно. Завдання сьогоднішнього дня – доїхати до с. Ясна Поляна, Миколаївської області. По ходу нашого руху по маршруту, ознайомиться з історією величного 12-купольного Свято-Михайлівського храму, відомий ще під назвою Пелагеевская церква (Пелогеевский моностырь), Національного заповідника "Єланецький степ" , Водяно-Лорино, Єланецького р-ну та його пам'ятками. (Дивись додаток 2.0)
ГР-ПД (6.0 км). Виїхали з місця ночівлі в 8:39, 0км, (203.1 км), N47° 42.928' E32° 21. в Пн.-Зх. напрямку с. Пелагеевка. (Фото 129) Долаємо переважно дистанцію на велосипеді, місцями пішки (6.0 км) (Фото 130-131)
09:17, 6км, N47° 43.837' E32° 21.192'
Проїхали по грунтово-польовій дорозі 6км, праворуч від нас по ходу руху гарний краєвид на р. Інгул, с. Пелагеевка, монастир. (Фото 131) Під'їхали до монастиря, закінчилася ГР-ПД. (Фото 132) Екскурсія, знайомство з історією величного 12-купольного Свято-Михайлівського храму. (див. додаток 2)
(Фото 133)
А- (45км), 08:30,N50° 05.569' E35° 16.538'. 2.0 км.
7км, 10:09, N47 44.183 E32 21.533, виїхала з с. Пелагеевка (Фото 134)
9км, 10:21, N47 45.209 E32 21.080, в'їхали в с. Новорозановку (Фото 135)
10.8 км, 10:25, N47 46.226 E32 20.189, в'їхали в с. Погоди (Фото 136)
11.4 км, 10:30, N47 46.223 E32 20.189, магазин продуктовий с. Погоди,
працює з 8:00-18:00
15.0 км, 11:10, N47 45.823 E32 17.238, в'їхали в с. Березнеговатское (Фото 137)
24.0 км, 11:51, N47 41.823 E32 18.454, дорога Т1602 (Фото 138)
35.0 км, 12:24, N47 41.095 E32 10.908, Эланецкий р-н (Фото 139)
Від с. Погоди до в'їзду на дорогу Т1602. 13.2 км дорога розбита.
38.3 км, 12:39, N47 40.319 E32 06.735, в'їхали в с. Воссиятское. На перехресті, повернули на право Пд. напрямку с. Водяно-Лорино. У селі великий вибір магазинів, аптеки є, кафе для перекусу на будь-який вибір (Фото 140-141)
38.5 км, 12:43, N47 40.230 E32 06.699, с. Воссиятское, обід в кафе «Караван», армянська кухня, добре готують, всі умови, можна відпочити. Коли стали збиратися в дорогу, господар кафе Едгар Казарян дізнався Андрія Нечепоренко. Відбулася фотосесія. (Фото 142 - 142-1-142-2) Їхали 10 км по ВБИТІЙ автомобільній дорозі Н-14 Пд. напрямку від с. Восиятское до с. Водино-Лорино. Про цій дорозі не раз вже говорила преса, всілякі скарги людей не один вже рік. (Фото143)
50.9 км 15:56, N47 34.469 E32 05.759, в'їхали в с. Водяно-Лорино, здійснили закупівлю продуктів, вуглеводний перекус. Невелика екскурсія. (Фото 144 - 145) (див. пр. 2.0)
По ходу руху на Ю купили у місцевих жителів ріпчастої цибулі. (Фото 146)
ГР-ПД – 20.5 км (проїхали 51км). Суцільна обл.,+20оС, Пн.-Зх.; 8.0 м/с; 749а/д; 18%.
ГР-ПД – 20.5 км (проїхали 51км). Суцільна обл.,+20оС, Пн.-Зх.; 8.0 м/с; 749а/д; 18%.
51.0 км, 16:10, N47° 33.891' E32° 05.138', в кінці с. Водяно-Лорино з правої сторони по ходу нашого руху в Пд.-Зх. напрямку заправка для машин. За заправкою повертаємо на права в Пд.-Зх. напрямку с. Ясна Поляна. Ми прямуємо в Національний заповідник «Єланецький степ». (див. додаток 2.0)
(Фото 147)
4.0 км, 16:30, N47 34.050 E32 03.671. Проїхавши по грунтово-польовій дорозі 4.0 км на Пд.-Зх. напрямку (Фото 148-149)
Повернули направо напрямок З балки Проскуріна.
500м, 16:45, N47 33.516 E32 03.775. долаємо дистанцію пішки, по бездоріжжю набираючи висоту (Фото 150). Виходимо на грунтово-польову дорогу, продовжуємо рух в Пд.-Зх. напрямку піднімаємося вгору набираючи висоту, проїхали 1.7 км (Фото 151)
Таким чином, пройшли і проїхали 5.7 км, 17:09, N47 33.596 E32 02.473 ми знаходимося в Національному заповіднику "Єланецький степ"http://akond0fswat.de/elanezkaja-step . За відгуками заповідник, знаходиться в дуже занедбаному стані. (Фото 152)
Спускаємося в балку Проскуріна 1,5 км , 17:15, N47 33.577 E32 02.299 (Фото 153). 600м, 17:17, N47 33.412 E32 01.672. Початок пішохідної частини, виходимо з балки Проскуріна за ГР-ПД, набираємо висоту. (Фото 153-155)
Піднявшись на підйом ми тримаємо напрямок руху Пд.-Зх., проїжджаємо 3.3 км, поворот на право Пн.-Зх. у напрямку с. Новоолександрівка. Спочатку піднімаємося вгору на підйом потім довгий спуск у долину, перед селом починаємо набирати висоту (місцеві пастухи ведуть корів дамою в село). Від повороту до початку села Новоолександрівка проїхали 4.0 км, всього від початку Гр 14.5 км 18:50, N47° 33.720' E31° 57.114'. (Фото 156-157)
14.5 км, 18:56, N47° 33.720' E31° 57.114' Проїхали, пройшли по полю, бездоріжжя 600м, піднімаючись, набираючи висоту. (Фото 158)
Вийшли на грунтово-польову дрогу, що веде нас до с. Ясна Поляна. (Фото 159)
с. Ясна Поляна ми за планом біля озера повинні заночувати. Проїхавши і пройшовши (Фото 160) 6.0 км, 19:23, N47 32.259 E31 55.064 ми опинилися на околиці с. Ясна Поляна біля колодязя, в якому немає води, а озеро висохло. (Фото 161)
Поїхали шукати місце для ночівлі.
Н-4. 03.05.16 р с. Ясна Поляна 75.5 км, 20:00, N47° 32.239' E31° 54.669'. (Фото 162)
3. Хмарно,+17оСЗ; 4.0 м/с; 746а/д; 40%.
Підсумок дня: за день 71.5 км
Асфальтових доріг: 45,0 км,62,9%
Ґрунтових доріг за день:26.5 км,37,06%
Гр-ПД-6.0; 19.5 км
Бездоріжжя: 0.5;0,6=1.1 км (пішки)
Спосіб пересування на велосипеді та пішки.
Карта-схема профілю висоти маршруту походу 03.05.2016 року (на четвертий день)
Карта-схема погоди на маршруті походу 03.05.2016 року (на четвертий день)
Продовження і закінчення звіту у другій частині технічного звіту.
Дивись: -"СПОРТИВНИЙ ТУРИСТСЬКИЙ ВЕЛОСИПЕДНИЙ ПОХІД 2 КАТЕГОРІЇ СКЛАДНОСТІ ПО КІРОВОГРАДСЬКОЇ ТА МИКОЛАЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ. №2"